Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوونتوس 2 – لاتزیو 1؛ رونالدو به کفش طلا، بانوی پیر به قهرمانی نزدیک شد + عکس

© AFP 2023 / Isabella BonottoНападающий ФК "Ювентуса" Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК "Милан" Джанлуиджи Доннарумму в конце матча
Нападающий ФК Ювентуса Криштиану Роналду обнимает вратаря ФК Милан Джанлуиджи Доннарумму в конце матча - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس با شکست لاتزیو در ورزشگاه آلیانز، خودش را به نهمین قهرمانی متوالی نزدیک‌تر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، یوونتوس در هفته سی‌وچهارم سری‌آ، در ورزشگاه آلیانز میزبان لاتزیو، یکی از مدعیان قهرمانی بود و این تیم را در خانه شکست داد.

در این دیدار یوونتوس بازی را بهتری آغاز کرد و توپ میدان را در اختیار داشت. این تیم اما در نیمۀ نخست به گول نرسید و با تساوی راهی رختکن شد.

در نیمۀ دوم بانوی پیر برای پیروزی وارد زمین شد و در دقیقه 50 توپ به دست مدافع لاتزیو برخورد کرد و شاگردان ساری صاحب پنالتی شدند.

کریستیانو پشت توپ ایستاد و موفق شد پنالتی خودش را به گول تبدیل کند. با این گول رونالدو به نخستین بازیکنی مبدل شد که موفق شده در سه لیگ انگلیس، اسپانیا و ایتالیا 50 گول و یا بیشتر از 50 گول بزتد.

در دقیقه 54 و سه دقیقه بعد از گول نخست، رونالدو روی همکاری خوب دیبالا صاحب موقعیت شد و گول دوم خودش را به ثمر رساند.

رونالدو با این دو گول در فصل جاری 30 گوله شد و خودش را به آقای گولی نزدیک ساخت.

لاتزیو در ادامه برای جبران نتیجه تلاش زیاد کرد و در دقیقه 83 صاحب پنالتی شد. چیرو ایموبیبله پشت توپ ایستاد و موفق شد پنالتی خودش را به گول تبدیل کند.

ایموبیله با این گول 30 گول شد تا با حریفش در راه کسب عنوان آقای گولی برابری کند.

در ادامه توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد و یوونتوس موفق شد لاتزیو را شکست دهد.

با این پیروزی یوونتوس 80 امتیازی شد و با 8 امتیاز اختلاف نسبت به اینترمیلان، همچنان در صدر ماند و لاتزیو هم با 69 امتیاز در رده چهارم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала