Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توصیف ویژۀ واران از زیدان

© REUTERS / JON NAZCAA Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı.
A Grubu'nda Real Madrid, 2-0 geriye düştüğü maçta Club Brugge ile 2-2 berabere kaldı. - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رافائل واران مدافع فرانسوی رئال مادرید، از زین‌الدین زیدان توصیف کرد و او را منبع الهام خواند.

به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید اخیراً برنده عنوان قهرمانی رقابت‌های لالیگا شد و سی‌وچهارمین جام خود را به ویترین افتخاراتش افزود.

واران - اسپوتنیک افغانستان
واران پیراهنش را برای کمک به حراج گذاشت

زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، پس از قهرمانی در رقابت‌های لالیگا، تمام توجه خود را به دیدار برگشت برابر سیتی معطوف کرده است و می‌خواهد با کامبک زدن برابر ستیزن‌ها در اتحاد، شرایط صعود خود را به مرحلۀ بعدی فراهم کند.

رافائل واران مدافع فرانسوی این باشگاه در آستانۀ این دیدار با لوپاریزین صحبت کرد و ضمن تمجید از سرمربی تیمش، احتمال هر اتفاقی را در بازی برابر سیتی پیش‌بینی کرد.

واران در مورد این دیدار گفت:" اعتماد به نفس ما بیشتر شده است. این رئال مادرید است و برایش هر اتفاقی امکان پذیر است. همیشه امید وجود دارد هر چند که مشکل است. وقتی این پیراهن را می‌پوشی، مسئولیت را حس می‌کنی. می‌دانیم که یک بازی مشکل در انتظار ماست اما سعی می کنیم که با انگیزۀ بالا ظاهر شویم. این دینی است که به هواداران ما داریم. نمی‌توانیم نتیجۀ را پیش بینی کنیم اما تا آخرین لحظه می جنگیم."
این بازیکن در مورد زیدان گفت:" این توانایی را دارد تا بتواند غیرممکن را ممکن کند و روند بی‌نظیری داشته است. او یک منبع الهام برای همه است. قلبش به عنوان بازیکن همیشه مشخص بوده است.  نیاز  نداریم که زیاد صحبت کنیم و زمانی که زیدان صحبت می کند، خیلی عادلانه حرف می زند. روش و سبک او همین است و به ما اعتماد می‌دهد. او تا حدودی الگوی ماست."

این در حالی‌ست که رئال مادرید در دیدار رفت در ورزشگاه برنابئو، با نتیجه 1-2 شکست خورده بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала