Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند: جدا کردن اوبلاک از اتلتیکو دشوار است

© AFP 2023 / Paul EllisИгроки во время матча между командами "Ливерпуль" и "Атлетико Мадрид" на стадионе в Ливерпуле
Игроки во время матча между командами Ливерпуль и Атлетико Мадрид на стадионе в Ливерпуле - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند بازیکن سابق منچستریونایتد در تازه‌ترین صحبت‌اش در مورد انتقال یان اوبلاک به اولدترافورد خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، ریو فردیناند بازیکن سابق انگلستانی منچستریونایتد رویای پیوستن یان اوبلاک اسلوانیایی را در اولدترافورد دارد و اما اذعان می‌کند که جدا کردن او از اتلتیکو مادرید کار دشواری خواهد بود.

دیوید دخیا در اسپانیا و انگلستان همچنان زیر ذره‌بین قرار دارد و با وجود عملکرد خوب این فصل و سابقه او در منچستریونایتد، اشتباه وی در برابر چلسی در نیمه نهایی جام حذفی  او را مجدداً مورد انتقاد قرار داده است و ریو فردیناند افسانه اولدترافورد می‌گوید که یان اوبلاک بهترین دروازه‌بان فعلی جهان، می‌تواند راه حل مشکلات "شیاطین سرخ" باشد در حالی‌که او را چلسی نیز می‌خواهد.به BT Sports می‌گوید: "چه کسی می‌تواند بهترین خرید کلاس جهانی برای دروازه منچستریونایتد باشد؟ تنها کسی که می‌بینم اوبلاک است اما آیا می‌توانید او را از اتلتیکو مادرید جدا کنید؟ و اگر این کار را انجام دهید چقدر می‌خواهید هزینه کنید؟"

View this post on Instagram

A post shared by Jan Oblak (@oblakjan) on

با وجود تمایل اوبلاک، فردیناند مدعی‌ست که دخیا همچنان در منچستریونایتد خواهد ماند زیرا بند آزادی اوبلاک 120 میلیون یورو است: "این یک مقدار ناجوانمردانه است. دخیا اعتماد به نفس كمی دارد اما آیا شما از شر او خلاص می‌شوید؟ و با چه قیمتی؟"

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала