Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نیوکمپ مقصد تابستانی اوبامیانگ

© REUTERS / PHIL NOBLEБорьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Борьба за мяч между футболистами Пьером-Эмериком Обамеянгом и Давидом Луисом в финальном матче Лиги Европы Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابُنی آرسنال می‌خواهد در تابستان امسال از اماراتس جدا شده و راهی نیوکمپ شود.

به گزارش اسپوتنیک، پیر امریك اوبامیانگ مهاجم و کاپیتان تیم فوتبال آرسنال هنوز امیدوار به انتقال تابستانی به بارسلونا است زیرا مذاكرات مربوط به قرارداد جدید آرسنال با باشگاه لالیگایی كه در صورت گران بودن لاوتارو مارتینز مجبور شود گزینه‌های دیگر را جستجو كند، متوقف شده است.

مهاجم گابُنی که در این فصل 25 گل در همه رقابت‌ها به ثمر رسانده هنوز آینده خود را به باشگاه لیگ برتری متعهد نشده است و طبق گزارش روزنامه اسپانیایی "دیاریو اسپورت" این بازیکن 31 ساله هنوز قلب خود را در حرکت به اردوی جدید قرار داده است.

این داستان در صفحه اول نسخه چهارشنبه دیاریو اسپورت (چاپ کاتالونیا) با تیتر "اوبامیانگ هنوز امیدوار است به بارسلونا بپیوندد" به چاپ رسیده است.

گزارش شده که اگر آنها در تلاش خود برای امضاء لاوتارو مارتینز از اینتر میلان در تابستان امسال شکست بخورند اوبامیانگ گزینه انتخاب دوم شان خواهد بود.

قرارداد کاپیتان آرسنال در ورزشگاه امارات تابستان آینده منقضی می‌شود و به همین ترتیب زمان برای آرسنال تمام شده تا وی را به ارزش کاملش بفروشد.

مذاکرات مربوط به تمدید قرارداد در حالی صورت گرفته که آرسنال تنها در صورت شکست دادن چلسی در فینال جام حذفی فصل آینده می‌تواند در لیگ اروپا صعود کند.

مارتینز در قرارداد خود شرط آزادی 111 میلیون یورویی (100 میلیون پوند) دارد و با توجه به بحران کروناویروس بارسلونا با آمار قابل توجهی از نظر مالی روبرو شده اما به دور از اطمینان نیست که آنها بتوانند مطابقت داشته باشند.

میکل آرتتا سرمربی آرسنال می‌گوید که این هفته می‌خواهد آینده اوبامیانگ را در سریع ترین زمان ممکن حل کند تا مُهاجم را راحت بسازد.

مربی اسپانیایی می‌گوید: "هر چه سریعتر این کار را انجام می‌دهیم چون به شخصه بهتر می‌شویم زیرا بازیکن متمرکزتر، مصمم تر و آرام‌تر خواهد بود. اما ما باید به زمان و نیازهای باشگاه فوتبال نیز احترام بگذاریم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала