Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پدری: هدف من ماندن در تیم اول بارسلونا است

رافینا، هافبک بارسلونا
رافینا، هافبک بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
پدری ستاره‌ی نوجوان بارسلونا در پایان فصل با پایان یافتن قرارداد قرضی در لاس پالماس آماده می شود تا با تیم بارسلونا همراه شود و قصد دارد در تیم اول بماند.

به گزارش اسپوتنیک، این نوجوان تابستان گذشته قبل از قرض دادن دوباره در فصل گذشته از تیم جزایر قناری یعنی لاس پالماس خریده شده بود، اما او اکنون امیدهای زیادی برای موفقیت در بلوگرانا دارد.

وی به کانال های رسمی این باشگاه گفت: "هدف من این است که از پیش فصل عبور کنم و سعی کنم در تیم اول بمانم. بله، احساس فشار بیشتری می کنم، اما برای من خوب است زیرا اگر این فشار را نداشته باشید نمی‌توانید بهترین عملکرد خود را انجام دهید. شما نمی توانید اجازه دهید فشار بر شما تأثیر بگذارد."

پدری حتی در مورد عشقش به این باشگاه حتی قبل از امضای قرارداد صحبت کرد.

وی گفت: "من از روزی که به دنیا آمدم طرفداران بارسلونا هستم و تمام خانواده‌ام از آنها حمایت می کنند. من همیشه بازی‌ها را تماشا کرده ام. پدربزرگ من باشگاه هواداران تِنِریف تِگِسته بارسلونا را تاسیس کرد.

"نوکمپ یک میدان ورزشی عالی است و من همیشه آرزو داشته ام که از آن تونل وارد شوم و امیدوارم اکنون این کار را با پیراهن بارسلونا انجام دهم."

این بازیکن جوان اغلب با آندرس اینیستا مقایسه می شود، وی اعتراف می‌کند که افسانه‌ی سال‌های نه‌چندان دور بلوگرانا جزء بت‌ها و الگوهای وی بوده است.

وی اظهار داشت: "من همیشه اینیستا را تماشا می‌کردم و اکنون فرنکی دی‌یونگ را زیر نظر دارم".

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала