Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

امباپه خواهان ماندن در پاریس؛ رئال اما دست‌بردار نیست

© REUTERS / GONZALO FUENTESSoccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019 Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal
Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اعلامیه کیلیان امباپه مبنی بر اینکه او فصل آینده در پاری سن ژرمن خواهد ماند، هیچ تغییری در تعقیب رئال مادرید برای مهاجم فرانسوی ندارد.

به گزارش اسپوتنیک، ستاره جوان خط حمله فرانسوی از PSG پیشنهاد تمدید قرارداد دارد و به ‌نظر می‌رسد که وی هیچ عجله‌ای برای تمدید قرارداد خود با تیم متمول فرانسوی ندارد.

Soccer Football - Ligue 1 - Paris St Germain v Amiens SC - Parc des Princes, Paris, France - December 21, 2019   Paris St Germain's Kylian Mbappe celebrates scoring their third goal   - اسپوتنیک افغانستان
آب سرد امباپه بر پیکر زیدان و پرز؛ در پی‌اس‌جی می‌مانم

قرارداد این مهاجم بعد از تابستان جاری یک سال دیگر خواهد داشت و این باعث شده تا زمان مناسب برای او ممکن کند تا روی پی‌اس‌جی فشار بیاورد تا بتواند انتقال دل‌خواه خود را به رئال مادرید انجام دهد.

مهاجم 21 ساله فرانسوی هدف شناخته شده لوس بلانکوس است، با این وجود امسال هیچ خرید مهمی در مادرید پیش‌بینی نمی‌شود و اظهارات امباپه بی ارتباط با برنامه فعلی این باشگاه نیست.

آنچه مسلم است این است که رئال مادرید پشت سر پی‌اس‌جی کاری نخواهد کرد، زیرا آنها می‌خواهند صاحبان قطری به دلیل روابط خوب بین فلورنتینو پرز و ناصر الخلافی، اولین کسی باشند که از هرگونه اقدامی با ارزششان می دانند.

تمام امید رئال مادرید از امباپه این است که او می‌تواند در برابر تلاش های پی‌اس‌جی برای بهبود قرارداد خود مقاومت کند، که می تواند تابستان آینده لوس بلانکوس را در یک موقعیت مذاکره مطلوب قرار دهد.

اظهارات قصد امباپه برای ادامه حضور در PSG در فصل بعد نیز این تئوری را تقویت می‌کند که او نیز نمی خواهد درگیری با باشگاهش داشته باشد و اگر در نهایت بخواهد از آنجا خارج شود، باید با توافق متقابل و دو جانبه باشد.

امباپه می خواهد عناوین مختلف و قهرمانی‌های مهم در جام‌های سطح اول را کسب کند و می‌‌داند که تنها چالشی که وی در PSG دارد، لیگ قهرمانان است، رقابتی که تیم پاریسی سه بازی از کسب قهرمانی آن فاصله دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала