Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سنوکر؛ هشدار اوسولیوان به حضور هواداران + ویدیو

© Photo / رياست فدراسيون ملى سنوكر و بليارد افغانستانورزش سنوکر
ورزش سنوکر - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونی اسولیوان بهترین بازیکن سنوکر انگلستان و جهان در مورد حضور هواداران در ورزشگاه‌های این رشته صحبت کرده و آنرا خطر غیر ضروری عنوان کرد.

به گزارش اسپوتنیک، رونی اسولیوان تصمیم خود را برای اجازه دادن به تعداد محدودی از تماشاگران در مسابقات جهانی اسنوکر به عنوان یک "خطر غیر ضروری" عنوان کرد.

اگرچه این قهرمان پنج باره‌ی جهان اظهار داشت که رقابت در مسابقات امسال خطری است که وی "آماده است تا از آن استفاده کند" اما او نیز احتمال عقب نشینی را باز گذاشته است.

این مسابقات که از 31 جولای آغاز می‌شود، مجموعه مسابقاتی است که از جمله اسب سواری "گود وود" و کریکت کانتی در آن شامل است که برای بازگشت ایمن هواداران پس از سهولت در قوانین قرنطینه کروناویروس آماده می‌شود. اما اسولیوان به رادیو بی‌بی‌سی 5 گفت: "من فکر می‌کنم این یک خطر غیر ضروری است. من فقط فکر نمی‌کنم شما می‌خواهید زندگی مردم را در معرض خطر قرار دهید. شما به NHS نگاه می‌کنید و فکر می‌کنید این لحظه مانند جنگ است و آن دسته از افراد مسطح هستند و شما می‌بینید که آنها از چه روشی عبور می‌کنند و هر چیزی که استرس را از بین ببرد مهم است."

View this post on Instagram

Three good games at the #WelshOpen so far. Onto the Last 16 this evening...

A post shared by Ronnie O’Sullivan (@ronnie) on

اوسولیوان پیش از این به خاطر حضور هواداران هشدارهای ود را به برگزار کنندگان داد با وجود این که اعلام کرد وی برای مسابقه افتتاحیه‌اش شرکت خواهد کرد.

این بازیکن نام آشنا اضافه کرد:" اگر به آن نقطه [احساس ناراحتی کنم] بدیهی است که هیچ نقشی در بازی ندارم. امیدوارم احساس نکنم آنجا هستم و از آن لذت می‌برم."

اسولیوان قرار است اولین دور مسابقه خود را در تاریخ 2 آگوست برابر تیم‌های مقدماتی آغاز می‌کند زیرا او می‌خواهد از بازگشت خیره کننده اوایل سال گذشته مقابل آماتور جیمز کاهیل بازگردد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала