Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قدردان گواردیولا هستم

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سانه
سانه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لروی سانه وینگر آلمانی پیشین من‌سیتی که فصل بعد در بایرن‌مونیخ توپ خواهد زد، از سرمربی تیم پیشین خود قدردانی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، لروی سانه بال هجومی مانشافت پس از پیوستن به بایرن مونیخ از منچسترسیتی می‌گوید که هیچ خصومتی بین او و پپ گواردیولا وجود ندارد.
ستاره کناری تیم ملی آلمان ابتدای ماه جاری میلادی انتقال خود به قهرمان بوندس‌لیگا را پس از یک سال مذاکره دو تیم قطعی کرد. او تابستان گذشته به بازگشت به کشورش پیوند خورده بود اما مصدومیت جدی از ناحیه زانو در جریان دیدار برابر لیورپول در جام خیریه باعث شد که این اتفاق عملی نشود.

این ستاره 24 ساله پس از بازگشایی رقابت‌های لیگ برتر تنها در یک بازی برابر برنلی به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت و پیش از پایان فصل انتقال خود به بایرن را قطعی کرد. او پیش از این پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی سیتی را در حالی رد کرد که این مذاکرات به مدت دو سال به طول انجامیده بود. سانه در گفتگو با روزنامه آلمانی بیلد گفت:

 " رابطه من و پپ خوب بود. هیچوقت در هیچ نقطه‌ای یکی از دیگری خسته نشد. قدردان تمام چیزهایی که از گواردیولا یاد گرفتم هستم. او به من کمک کرد که به سطح بسیار بالایی برسم‌. او بسیار دقیق و وسواسی است و می خواهد به بازیکنان کمک کند که هر روز پیشرفت کنند. او در زمینه تاکتیکی انعطاف ناپذیر است اما این نکته بسیار به من کمک کرد. ما حتی در یک ساختمان زندگی می کردیم و همیشه همدیگر را می دیدیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала