Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یوویچ راهی فرانسه می‌شود؟

© Sputnik / Александр Подгорчук /  مراجعه به بانک تصاویر لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии
لوکا یوویچ مهاجم صربستانی رئال مادرید  Футбол. ЧМ-2018. Прилет сборной Сербии - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوکا یوویچ مهاجم رئال مادرید به یکی از باشگاه‌های فرانسوی در لیگ یک پیشنهاد شده است.

به گزارش اسپوتنیک، در حالی که لوکا یوویچ در رئال مادرید در تالش جا افتادن است اما خبر می‌رسد که او به زودی می‌تواند به یکی از باشگاه‌های لیگ 1 فرانسه برای احیای دوباره بپیوندد.

یوویچ یک سال پیش وارد رئال مادرید شد و نتوانست با لالیگا و زندگی در پایتخت اسپانیا سازگار شود. این مُهاجم صربستانی که یک گلزن بسیار پرکار برای اینتراخت فرانکفورت بود عملکرد بوندس لیگا را نتوانست در مادرید تکرار کند و با این روند او نمی‌تواند جایگزین مناسب برای کریم بنزما باشد.

پس از اولین فصل حضور در مادرید این بازیکن در تابستان احتمالا مجبور به ترک سانتیاگو برنابئو خواهد شد و به نظر می‌رسد یک تیم لیگ 1 فرانسه می‌تواند یک پایگاه معتبر برای این بازیکن 22 ساله در هفته‌های آینده باشد.

 

لوکا یوویچ به آ اس موناکو پیشنهاد شده است

طبق اطلاعات منتشر شده توسط "سانتی اف‌ام" روزنامه نگار نشریه "فوت مرکاتو" اخیراً لوکا یوویچ توسط نماینده‌اش به موناکو پیشنهاد شده است. نیکو کوواچ که به تازگی به جای رابرت مورنو به عنوان سرمربی باشگاه فرانسوی منصوب شده است می‌تواند از ورود مهاجم رئال مادرید طرفداری کند زیرا او یکی از طرفداران مشخصات این بازیکن است. هنوز مشخص نیست که آیا این مسیر در روزها و هفته‌های بعدی بازتر خواهد شد و چگونه می‌توان ورود احتمالی لوکا یوویچ را پیش بینی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала