دیگر به دفاتر نیاز نیست

© REUTERS / Eloy Martinدیگر به دفاتر نیاز نیست
دیگر به دفاتر نیاز نیست - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در سرتاسر جهان شرکتها در حال بررسی روش های کاری خود هستند و فعالیت های خود را حین همه گیری ویروس کرونا نتیجه گیری می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، در مطالعه ناوبر تجارت پس از قرنطینه بیان شده است. کمپانی HSBC مطلب را برای بازیابی در دسترس قرار داده است.

تقریبا %47 از شرکت کنندگان در نظرسنجی اعتراف کردند که به دلیل شیوع جهانی ویروس می توانند برای چالش های بهتری آمادگی بگیرند.

نرخ بیکاری در امریکا رکورد زد - اسپوتنیک افغانستان
نرخ بیکاری در امریکا رکورد زد

این همه گیری باعث شده است تا بسیاری از مردم متوجه شوند که به دفاتر نیاز نیست؛ 29% از پاسخ دهندگان قصد دارند در آینده برخی از محل های اشغال شده توسط سازمان خود را خالی کنند.

از نظر طرح ریزی، اکثریت (69%) مالکان شرکتها امیدوارند که کار انعطاف پذیر به زودی به یک معیار تبدیل شود، در حالی که دو سوم (61%) معتقدند که همکاری آنلاین طی دو سال آینده تبدیل به یک رویه معمول خواهد شد.

همچنین، بیش از 3/1 شرکت کنندگان در نظرسنجی به کاهش سفرهای کاری در مسافت طولانی فکر می کنند. این نظرسنجی در بین بیش از 2600 نماینده شرکتها از 14 کشور انجام شده است.

پیش از این، متخصصین پژوهشگاه تحلیل اجتماعی و پیش بینی آکادمی ریاست جمهوری روسیه از اقتصاد ملی و مدیریت عمومی به این نتیجه رسیدند که از هر 10 روس یک نفر می خواست به کار خود از خانه ادامه دهد.

همزمان معلوم شد که هرچه معاش بالاتر باشد، احتمال تصویب از سوی مدیر نیز بیشتر می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала