Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سانه: هاواراتز به چلسی می‌رود

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لروی سانه خرید جدید بایرن مونیخ در تازه‌ترین اظهاراتش فاش کرد که کای هاورتز در تابستان به چلسی می‌پیوندد.

به گزارش اسپوتنیک، لروی سانه بازیکن جدید بایرن مونیخ فاش کرده که کای هاورتز باشگاه بایر لورکوزن را ترک کرده و به چلسی می‌پیوندد.

مهاجم آلمانی در بدل 70 تا 80 میلیون یورو با انتقال به لیگ برتر پیوند خورده در حالی‌که باشگاه جدید سانه (بایرن مونیخ) پیش از این با هاورتز ارتباط برقرار کرده است.

در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنانی مانند هاورتز و تیمو ورنر در این زمان از طرف باشگاه‌های انگلستانی بیشتر مورد تقاضا قرار گرفته‌اند، سانه حضور هر دو بازیکن در ترکیب چلسی را استقبال کرد.

او گفت: "فکر می‌کنم آلمان همیشه بازیکنان جوان آلمانی بسیار خوبی داشته است. بسیاری از بازیکنان جوان شانس خود را کسب می‌کنند و در بوندس لیگا به خوبی پیشرفت می‌کنند. من فکر می‌کنم که با ورنر و شاید هاورتز دو آلمانی در یک سال چلسی کار خوبی انجام داد."

انتقال ورنر از ردبول لایپزیگ در حال حاضر به اتمام رسیده و این مهاجم تابستان امسال با هم تیمی‌های جدید خود برای پیش فصل آمادگی خواهد گرفت.

گزارش‌ها حاکی است که وی موافقت خود را با یک قرارداد 5 ساله در استمفورد بریج به ارزش 7.3 میلیون پوند در سال به علاوه پاداش انجام داده است.

سانه به عنوان بازیکن بایرن گفت: "برای چلسی خوب است تابستان امسال دو استعداد عالی آلمانی مانند تیمو ورنر و کای هاورتز را بخرد."

هاورتز که در این فصل 17 گل به ثمر رسانده و 9 گل دیگر هم پاس داده، سنگ بنای اصلی پروژه جاه طلبانه چلسی خواهد بود زیرا آنها می‌خواهند دوباره تسلط خود را در لیگ برتر انگلستان و اروپا به دست بیاورند.

این بازیکن 21 ساله امسال بعد از ورنر و حکیم زیاش به سومین خرید آبی‌ها تبدیل خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала