Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی به گریزمن و سوارز نیاز دارد

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لیونل مسی کاپیتان بارسلونا برای پیروزی در لیگ قهرمانان اروپا در بهترین حالت به لوییز سوارز و آنتون گریزمن نیاز دارد.

به گزارش اسپوتنیک، اگر بارسلونا در این فصل آرزوی قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را داشته باشد به استقلال هجومی لیونل مسی، لوئیز سوارز و آنتوان گریزمن به بهترین نتیجه‌اش نیازمند است.

جبهه مؤثر سه موردی است که در این فصل در بارسلونا فاقد آن است که دو مربی متفاوت سعی در یافتن فرمول مناسب برای آن دارند و تنها در چند مورد موفق شده‌اند.

کیکه ستین در پایان فصل با نتیجه 4-4-2 مقابل ویارئال تصمیم گرفت از سوارز و گریزمن در صدر و مسی درست پشت سر آنها استفاده نماید که سبب موفقیت این تیم نیز گردید اما اگر آنها به طور مداوم نتوانند مانند آن دیدار عمل کنند شکوه لیگ قهرمانان غیرممکن خواهد بود.

اگرچه لیونل مسی بار دیگر پیچیچی را بدست آورد اما او در این فصل گل‌های کمتری به ثمر رسانده و تیمش در بازی‌هایی که انتظار نمی‌رود امتیاز از دست داده است و همچنان در برخی به سختی امتیاز گرفته است.

این تیم کمتر از آنچه که معمولاً انجام می‌داده حتی اگر با بالاترین گل در لیگ به پایان برسد گلزنی نکرده است.

سوارز در مصدومیت به سر می‌برد و نتوانسته به اندازه كافی بازی كند و تا به امروز ضعیف‌ترین فصل حضورش را در پیراهن بارسلونا داشته كه تنها 19 گل به ثمر رسانده است اما این باشگاه امیدوار است كه او را در بهترین شرایط برای لیگ قهرمانان اروپا قرار داشته باشد.

با این حال ستاره اروگوئه‌یی تقریباً پنج سال بدون گلزنی از خانه در اروپا پشت سر گذاشته و این بدان معناست که مسئولیت تقریباً کاملاً بر دوش مسی افتاده است.

تکیه خیلی زیاد به مسی یک مشکل بزرگ برای بلوگرانا بوده زیرا این بدان معناست که وقتی اعجوبه آرجانتینی در بهترین حالت خود نیست بارسلونا به مشکل می‌خورد.

اگرچه گریزممن در حال حاضر مصدوم است اما انتظار می‌رود او برای جدال با ناپولی در 8 آگست آماده باشد.

مهاجم فرانسوی امسال به طور مداوم بازی نکرده و اغلب اوقات از بازی بیرون شده که این متأثر از عملکرد او بوده است اما او استعداد دارد و می‌تواند با بازگشت فوتبال لیگ قهرمانان اروپا تفاوت ایجاد کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала