Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمار؛ پولیشیچ مثل هازارد خلاق است

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر هوادار چلسی
هوادار چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آمار ادن هازارد و کریستین پولیشیج در چلسی نشان می‌دهد که ستاره آمریکایی مثل شماره 10 سابق تیمش خلاق است.

به گزارش اسپوتنیک، آمارها نشان می‌دهد که کریستین پولیشیچ وینگر آمریکایی چلسی به اندازه ادن هازارد ستاره‌ای که تابستان گذشته به رئال مادرید فروخته شد، خلاق است.

فرانک لمپارد بعد از نمایش خیره کننده وینگر آمریکایی در مقابل لیورپول بار دیگر او را با ادن هازارد مقایسه کرد.

علی رغم اینکه آبی‌ها چهارشنبه شب با حساب 5-3 در آنفیلد باختند اما پولیشیچ از روی نیمکت به زمین آمد تا با یک گل و یک پاس گل بهترین نمایش را ارائه دهد.

این آمار بازی‌های او در این فصل را به 10 گل و 10 پاس گل طی 32 بازی در همه رقابت‌ها می‌رساند در حالی که لمپارد عملکرد مرد سابق بوروسیا دورتموند را ستود.

وی در کنفرانس مطبوعاتی بعد از بازی درباره مهاجمش گفت: "او بسیار مهم است. او چنین تأثیراتی داشته است. من سال اول ادن در اینجا بودم و ورود به لیگ برتر حتی برای اولین سال ادن در آن سال آسان نیست و با لیگ برتر وفق می‌دهم."

وی گفت: "از اواسط فصل او از زمان شروع مجدد فوتبال وضعیت خوبی داشت و در حالت باورنکردنی بوده است. تنها مصدومیتی که او در بازی نورویچ به دست آورد او را در هنگام صعود از مرحله نیمه نهایی جام حذفی دور نگهداشت."

 

کاپیتان آمریکا

لمپارد: "او گل می‌زند، او گل موقعیت گل ایجاد می‌کند و او یک بازیکن بزرگ برای ما است. بدیهی است که او در این چند بازی بعدی برای ما بازیکن بزرگی خواهد بود اما همینطور به جلو می‌رود."

پولیشیچ بارها و بارها به هازارد تشبیه شده در حالی که این جوان در اولین فصل حضورش در لیگ برتر آمار تقریباً یکسانی را با مهاجم بلجیمی به همراه داشت.

اولین بار هازارد به عنوان بازیکن 21 ساله برای چلسی به میدان رفت. هازارد که اولین سال حضورش در رئال مادرید را خیلی بد سپری کرده است در بازی‌های 2012/13 در 34 بازی به میدان رفت در حالی که پولیشیچ نیز چنین بوده و در 24 بازی حضور داشته است. اما علی‌رغم انجام بازی‌های کمتر پولیشیچ با 9 گل برتر جدول خط لیگ برتر هازارد را برآورده کرده در حالی که ستاره آمریکایی از دقایق بهتری به نسبت گل و گل نسبت به هر بازی برخوردار است.

پولیشیچ تاکنون موفق به ثبت چهار پاس گل در لیگ برتر شده است در حالی که هازارد در اولین فصل حضورش در انگلستان 11 پاس گل داشت.

با شروع هازارد در 31 بازی جای تعجب ندارد در حالی که پولیشیچ در ترکیب اول لمپارد فقط 18 از ابتدا بازی کرده است.

همه نشانه‌ها به فصل درخشان برای پولیشیچ در فصل 2021/21 اشاره دارد به خصوص که او در کنار تیمو ورنر و حکیم زیاش در صدر بازی‌ها قرار می‌گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала