Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تعطیلات خوش مسی و سوارز در ایبیزا + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAسوارز با مسی
سوارز با مسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لوییز سوارز و لیونل مسی دو مهاجم بزرگ بارسلونا همراه خانواده شان روزهای تعطیلی شان را در ابیزا سپری می کنند.

به گزارش اسپوتنیک، لیونل مسی مهاجم آرجانتینی و لوییز سوارز مهاجم اروگوئه‌ایی باشگاه بارسلونا به همراه خانواده شان از روزهای تعطیلی قبل از بازگشت هفته آینده استفاده می‌کنند.

لئو مسی و لوئیس سوارز به همراه خانواده‌های شان روز سه شنبه یک پرواز خصوصی به سمت ایبیزا انجام دادند تا چند روز استراحت کنند و برای بازگشت بارسا به لیگ قهرمانان اروپا روز شنبه 8 آگوست (9:00 شب به وقت اروپا) مقابل ناپولی در نیوکمپ در دور برگشت یک شانزدهم لیگ قهرمانان آماده شوند.

در این برنامه تعطیلی آنان را په په کاستا (رئیس دفتر خدمات پخش بازیکن) و همسرش، دوستان بزرگ فوتبالیست‌ها، آنها را در آب‌های بالارژ روی یک قایق بادبانی خنک همراهی می‌کنند.

آنان پس از برگشت و قبل از تمرین روز سه‌شنبه باید دوباره تحت آزمایشPCR  قرار بگیرند تا تأیید شود که مانند مرحله قبل آلوده به کوید19 نیستند.

مسی و سوارز هر تابستان به طور منظم در ایبیزا حضور دارند و به مناسبت‌های دیگر در این برنامه سسک فابرگاس و خانواده‌اش نیز حضور داشته‌اند اگرچه این بار هافبک یاد شده در حال آماده سازی برای فصل‌ 2020/21 با موناکو است که از مارچ تا کنون هیچی رقباتی انجام نداده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала