Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

همیشه از 110 درصد توانم برای اینتر استفاده می‌کنم

© REUTERS / SERGIO PEREZУдар Лаутаро Мартинеса по воротам
Удар Лаутаро Мартинеса по воротам  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز ستاره‌ی خط حمله اینتر می‌گوید که نهایت تلاشش را برای تیم فعلی‌اش انجام می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز، مهاجم جوان و با استعداد اینتر میلان یکی از مهم‌ترین سوژه‌های رسانه‌ها است که در فصل نقل و انتقالات پیش رو حواشی زیادی اطراف خود می‌بیند. او البته از شرایط خود در اینتر راضی است.

مارتینز در جدیدترین گفت و گوی خود با برنامه مچ‌دی گفته: "من پسری هستم که دوست دارم همیشه بجنگم. جنگ برای اهداف خودم، برای تیم و برای خوشحالی هواداران."

این بازیکن 22 ساله در ادامه درباره شرایط خود در تیم اینتر افزود: "آنتونیو کونته به من اعتماد به نفس خوبی تزریق کرده است و این مسئله، نکته‌ای بسیار مهم و اساسی است زیرا او روی ذهن بازیکنانش کار می‌کند. این مسئله را بسیار تحسین می‌کنم. او هر روز باعث رشد ما می‌شود."

هر روز شایعات زیادی درباره انتقال مارتینز به بارسلونا شنیده می‌شود و بسیاری از رسانه‌های اعلام کرده‌اند خود مارتینز هم دوست دارد در کنار مسی به فوتبالش ادامه دهد اما به نظر می‌رسد او از شرایطش در اینتر راضی است. این مهاجم آرژانتینی در ادامه درباره شایعات انتقالش گفت: "من همیشه ۱۱۰ درصد از توانم را صرف تلاش برای باشگاه، مردمی که تیم را دوست دارند و برای لباس اینتر می‌کنم."

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала