Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید رییس فدارسیون فوتبال فرانسه از درخشش بنزما

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
نوئل لو گرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه از عملکرد کریم بنزما مُهاجم رئال مادرید در این فصل تمجید نمود.

به گزارش اسپوتنیک، تمجید از کریم بنزما مهاجم رئال مادرید در کشورش فرانسه متوقف نمی شود، آخرین کسی که ستایش او را کرد نوئل لو گرات رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه بود که از تسلیم نشدن بنزما در این فصل حرف زده و او را ستایش کرد.

او می‌گوید: "بنزما یک فصل استثنایی را با رئال مادرید به پایان رسانده است. من قبلاً به زیدان که مربی او است تبریک گفتم. در حال حاضر بعد از فصلی که او تکمیل نمود یکی از بهترین بازیکنان است."

از او در مورد بهترین بودن بنزما نیز پرسیده شده و گرات در مصاحبه با RMC Sport اظهار داشت: "قضاوت بر عهده من نیست زیرا همه بازی‌ها را ندیده‌ام. اما به نظر من او بهترین فصل عملکرد خود را داشت."

این اظهارات ماه‌ها پس از آن  مطرح می‌شود که رئیس فدراسیون فوتبال فرانسه اظهار داشت: "کریم بنزما بازیکن بسیار خوبی است من هیچ وقت در مورد کیفیت‌های او شک نکردم. در مقابل او به رئال مادرید نشان می‌دهد که یکی از بهترین بازیکنان در موقعیت خود است."

این در حالیست که کریم به ماجراجویی خو با تیم ملی فرانسه پایان داد. پیش از این بنزما در در حساب توییتر خود پاسخ داد: "بدانید که فقط من به حرفه ملی خود پایان خواهم داد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала