Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تیاگو سیلوا: "من نمی‌خواستم پی‌اس‌جی را ترک کنم"

© Sputnik / Виталий Тимкив /  مراجعه به بانک تصاویر تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل Russia World Cup Brazil Training
تیاگو سیلوا بازیکن تیم ملی برزیل  Russia World Cup Brazil Training - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیاگو سیلوا کاپیتان پاری‌سن‌ژرمن می‌گوید که او خودش خواستار جدایی از این باشگاه فرانسوی نبوده است.

به گزارش اسپوتنیک، تیاگو سیلوا کاپیتان برزیلی پاری سن ژرمن می‌گوید که قصد جدایی از این باشگاه فرانسوی را نداشته و هم اکنون فرصت مناسب صحبت کردن در مورد این موضوع نیست.

او در حالی‌ قرار است از PSG جدا شود که موافقت کرده در بازی‌های فینال کوپه د فرانس و کوپه د لا لیگ و نیز از سرگیری لیگ قهرمانان اروپا این تیم را همراهی کند.

سیلوا از زمان ورودش (از میلان) در سال 2012 خود را به عنوان یک اسطوره باشگاهی تاسیس کرد و تاکنون 300 بار برای غول لیگ1 بازی کرده است. وی در جریان پیروزی 4-0 تیمش در بازی دوستانه مقابل سلتیگ در ورزشگاه پارک د پرنس خداحافظی کرد اما این مدافع 35 ساله مشتاق است تا در جاه طلبی‌های تیمی، PSG را برای کسب عناوین کمک کند.

او در صحبت با خبرنگاران گفت: "این یک لحظه ویژه برای من است. هواداران به من همیشه احترام زیادی قائل بوده‌اند. از آنها پرسیدند كه می‌توانم بمانم یانه ولی این تصمیم من نبود. اکنون زمان آن نیست كه در مورد این موضوع صحبت كنیم."

او در کنفرانس پیش از دیدار فینال امشب "کوپه د فرانس" مقابل تیم سنت اتین ادامه داد: "من نمی‌خواستم جدا شوم اما تصمیم قبلاً اتخاذ شده است. من به این تصمیم احترام می‌گذارم. هیچ بحث دیگری در مورد آینده من وجود ندارد. لئوناردو (مدیر ورزشی پی‌ای‌جی) قبلاً با مطبوعات صحبت کرده است. من نمی‌خواهم شما در این باره صحبت کنید."

در همین حال توماس توخل سرمربی پاریسی‌ها نیز پیام مشابهی را تکرار کرد و افزود: "من می‌توانم درک کنم که شما می‌خواهید در این باره صحبت کنید اما اکنون زمان آن نیست. او کاپیتان من است و بسیار قابل اعتماد است. بارها این را گفته ام. مهم این است که او برای بازی در فینال و برای لیسبون در لیگ قهرمانان اروپا حضور دارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала