Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سولسشر: "هواداران بخشی از فوتبال هستند زیرا ما با هم هستیم"

© AFP 2023 / Glyn KirkТренер "Манчестер Юнайтед" Уле Гуннар Сульшер во время матча с "Челси"
Тренер Манчестер Юнайтед Уле Гуннар Сульшер во время матча с Челси - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اوله گونار سولسشر می‌گوید که منچستریونایتد نشان داده می‌تواند بهترین مکان را کسب کنند.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشرسرمربی منچستریونایتد معتقد است که بازیکنان او در این فصل پیشرفت چشمگیری داشته و از آنها خواسته تا با تأمین جایگاهی در جمع چهار تیم برتر رقابت داخلی را امیدوار باشند.

این هفته روز یکشنبه لسترسیتی و منچستریونایتد در کینگ پاور با هم دیدار می‌کنند و برنده این بازی جایگاه فصل بعد لیگ قهرمانان را کسب خواهد کرد.

تیم سولسشر فصل را به آهستگی آغاز کرد و در اکتبر در رده 14 بود اما پیروزی‌های متوالی و بازی‌های بدون شکست که به جنوری باز می‌گردد آنها را تا رده سوم بالا کشیده است.

در حالی که سولسشر می‌داند یونایتد هنوز جایگاه خود را در میان چهار تیم برتر حفظ نکرده اما از پیشرفت تیمش خوشحال است و پیش از سفرشان به سمت لستر می‌گوید: "بیایید این بازی را برنده شویم تا به مقام سوم برسیم و ادامه دهیم."

وی گفت: "البته ما در این فصل لحظات سختی را پشت سر گذاشتیم با برخی از شکست‌ها اما فکر می‌کنم ما نشان داده‌ایم و ثابت کرده‌ایم که این تیم در مکان‌هایی است که صعود می‌کنند. اگر مقابل لستر نتیجه بگیریم فکر می‌کنم همه بگویند که این سفر خوب بوده است."

او اضافه کرد: "پس از آن دوباره این پایان سفر نیست. اگر به نتیجه برسید راحتی و آرامش نیست زیرا ما می‌دانیم که دو تیم خیلی جلوتر از ما هستند بنابراین باید گام برداریم حتی بیشتر."

یونایتد از زمان شروع مجدد لیگ برتر در ماه گذشته در هشت بازی فقط شش از دست داده اما سولسشیر می‌گوید اگر آنها در مقابل هواداران بازی می‌کردند حتی می‌توانستند امتیازاتی بیشتری کسب کنند. سولسشر می‌افزاید: "فکر می‌کنم بازیکنان به تازگی به این شرایط عادت کرده‌اند و ما فقط باید با آن کنار بیاییم. هواداران می‌توانستند تفاوت بزرگی را در بازی‌های خانگی و خارج از خانه ایجاد کنند. فوتبال بدون هواداران برای من یکسان نیست. آنها بخشی از فوتبال هستند زیرا ما با هم هستیم و باید در کنار هواداران باشیم. آن شور و شوق، اشتیاق، انرژی شاید ما نیاز داشتیم که راه بیشتری را مقابل وستهام بپیماییم یا از آخرین گل مقابل ساوتهمپتون دفاع کنیم."

سولسشر تصریح کرد: "من فکر می‌کنم این امر باعث تغییر می‌شود زیرا هواداران ما در اولدترافورد بهترین هستند. مکان بهتری برای تعقیب گل وجود ندارد."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала