Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع لیورپول راهی زنیت می‌شود

© AP Photo / Rui Vieira"Liverpul"un məşqçisi Yurqen Klopp "Arsenal" üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir
Liverpulun məşqçisi Yurqen Klopp Arsenal üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دژان لوورن در آستانه پیوستن به زنیت سن پترزبورگ قرار دارد و دوران حضور این بازیکن کروات پس از 6 سال در لیورپول به پایان خواهد رسید.

به گزارش اسپوتنیک، دژان لوورن در سال 2014 از باشگاه ساوتهمپتون به لیورپول پیوست و در 6 سال حضور در این باشگاه نمایش خوبی داشته است.

Liverpulun məşqçisi Yurqen Klopp Arsenal üzərindəki 5:1 hesablı qələbə münasibətilə Dejan Lovreni təbrik edir - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
لیورپول به دنبال تمدید قرارداد با مدافع کروات

لوورن با آن‌که هنوز مورد تایید کلوپ قرار دارد و گزینۀ مناسب برای جانشینی فن‌دایک شمرده می‌شود، اما به دلیل نیمکت نشینی متعدد خواهان جدایی از جمع سرخ‌پوشان آنفیلد است.

به همین دلیل باشگاه زنیت مذاکرات خود برای جذب این بازیکن 31 ساله آغاز کرده و گفته می‌شود که این مذاکرت در مراحل نهایی قرار دارد.

براساس گزارش‌ رسانه‌های نزدیک به باشگاه لیورپول، انتقال این بازیکن پس از آخرین بازی لیورپول در لیگ برتر که روز یکشنبه برابر نیوکاسل برگزار خواهد شد، نهایی می‌شود.

این در حالی‌ست که باشگاه رُم ایتالیا نیز خواهان این بازیکن بود اما به نظر می‌رسد که خود لوورن دوست دارد تا راهی لیگ روسیه شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала