Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مورینیو: در نقل‌وانتقالات تیم بهتری خواهم ساخت

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر ژوزه مورینیو Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК "Манчестер Юнайтед"
ژوزه مورینیو  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
خوزه موینیو سرمربی پرتگالی تاتنهام از فعالیت گسترده تیمش در نقل‌وانتقالات خبر داد و مدعی شد که بازیکنانی هم این باشگاه را ترک خواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، خوزه مورینیو در وسط فصل تاتنهام را از پوچتینو تحویل گرفت و در نقل‌وانتقالات زمستانی هم نتوانست تیم مورد نظر خود را بسازد.

Tottenham Hotspur's Harry Kane celebrates scoring his side's third goal of the game during their English Premier League soccer match against Burnley at Turf Moor, Burnley, England, Saturday, Dec. 23, 2017. - اسپوتنیک افغانستان
تاتنهام 3 – لسترسیتی 0؛ شاگردان آقای خاص به لیگ اروپا نزدیک شدند

این مربی موفق به همین دلیل عملکرد خوبی تا اینجای کار نداشته است و به دنبال این است تا در نقل‌وانتقالات جاری تیمی مورد نظر خود را بسازد.

این سرمربی پرتگالی در کنفرانس خبری قبل از دیدار با کریستال پالاس از فعالیت گستردۀ تیمش در بازار نقل‌وانتقالات خبر داد و مدعی شد که تیم بهتری خواهد ساخت.

او گفت:" اینکه یک بازیکن در روز دوشنبه به جمع ما اضافه شود، یک خبر شگفت انگیز خواهد بود، اما به نظرم این تازه شروع پنجرۀ نقل‌وانتقالات است. معتقدم که در مسیر صحیح پیش می‌رویم. کاملا آرام و سازمان یافته، به درستی و حساب شده فکر می‌کنیم. می‌دانیم چه کار هایی را می‌توانیم انجام دهیم و چه کار هایی را نمی‌توانیم.ما تعادل داریم و در مورد آنچه که می‌توانیم و آنچه که نیاز داریم، شکی نداریم. قدم به قدم به سمت بهتر شدن و تعادل حرکت می‌کنیم، البته نگه داشتن بازیکنان بزرگی که داریم مهم‌تر است."

این در حالی‌ست که باشگاه اخیراً قرارداد اریک دایر را برای 4 سال تمدید کرد و در تلاش است تا قرارداد فرتونگن مدافع بلجیمی خود را نیز تمدید کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала