Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ما خیلی وقت است که سوم هستیم

© REUTERS / Lisi NiesnerГлавный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер
Главный тренер «Манчестер Юнайтед» Уле Гуннар Сульшер - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سولسشایر سرمربی منچستریونایتد در مورد برنامه‌های آینده تیم‌اش صحبت کرد.

به گزارش اسپوتنیک، اوله گونار سولسشایر سرمربی شیاطین سرخ در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار با لسترسیتی حاضر شد.

سرمربی یونایتد گفت:" ما از ماه اکتبر و پس از بازی‌های ملی، در لیگ برتر سومین تیمی هستیم که بیشترین امتیاز را کسب کرده‌ایم. بر حسب امتیازهای کسب شده، ما خیلی وقت است که در رده سوم جدول هستیم. ما تنها در شروع فصل ثبات لازم را نداشته‌ایم. حالا ما ثبات بیشتری پیدا کرده‌ایم، به سطح آمادگی جسمانی بالاتری رسیده‌ایم و قدرتمندتر شده‌ایم."

وی افزود: "ما می‌خواهیم در بین تیم‌های برتر قاره اروپا باشیم و در لیگ قهرمانان بازی کنیم اما نقل‌قولی قدیمی از وینستون چرچیل هست که می‌گوید "موفقیت پایان نیست؛ شکست نابودکننده نیست"، پس آنچه شما نیاز دارید، شجاعت ادامه دادن است. این همان کاری است که ما در حال انجام با این تیم منچستریونایتد هستیم. ما در حال پیشرفت هستیم و می‌دانیم که این پایان ماجراجویی این تیم نیست و این هم تنها سنگی دیگر در مسیر پیشرفت‌مان است."

سرمربی نارویایی شیاطین سرخ در خصوص بازی فردا شب تیمش در کینگ‌پاور نیز اظهار داشت: "فکر می‌کنم در ماه جنوری گفته بودم که امیدوارم به جایی برسیم که وقتی به بازی پایانی فصل می‌رسیم، بتوانیم با شکست روباه‌ها در جدول بالاتر از آنها قرار بگیریم. هدف ما همین بود و به آن رسیدیم. ما با حس خوبی پا به این بازی خواهیم گذاشت. ما باید چند تیم را با امتیاز و تفاضل گل می‌گرفتیم و بازیکنان‌مان کاری را که نیاز بود را به بهترین شکل ممکن انجام دادند. باید به کارمان دامه بدهیم و حالا در بازی پایانی خود هستیم و تنها 90 دقیقه باقی مانده است."

سولسشایر تصریح کرد: "ما هم مثل سایر تیم‌ها این حس را داریم که فصلی طولانی (به خاطر شیوع ویروس کرونا) را سپری کردیم اما آماده بازی هستیم. باید در5،6 هفته اخیر ثابت می‌کردیم که یکی از آماده‌ترین و قدرتمندترین تیم‌های لیگ هستیم اما تیم‌های دیگر را که نگاه می‌کنید، حس می‌کنید که کمی خسته هستند. نگران بازیکنان خودم نیستم، چون همگی سرحال و آماده هستند."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала