مرگ بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا برای چهارمین روز 

© REUTERS / Lucy Nicholsonمرگ بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا برای چهارمین روز 
مرگ بیش از ۱۰۰۰ بیمار کرونایی در امریکا برای چهارمین روز  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در ایالات متحده امریکا برای چهارمین روز پی هم بیش از هزار بیمار کرونایی جان باختند. 
مبارزه نا موثر امریکا با کرونا، بهبود تمام جهان را کُند می‌سازد - اسپوتنیک افغانستان
مبارزه نا موثر امریکا با کرونا، بهبود تمام جهان را کُند می‌سازد

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، امریکا در شبانه‌روز گذشته برای چهارمین روز متوالی بیش از هزار قربانی را به ثبت رساند و دست‌کم ۶۸ هزار و هشت صد نفر هم به شمار بیماران دچار شده به کرونا در این کشور افزوده شد.

بر پایه این گزارش، امریکا در شبانه‌روز گذشته برای چهارمین روز متوالی بیش از ۱۰۰۰ مرگ بر اثر ابتلا به «کووید-۱۹» را به ثبت رساند. دست‌کم هزار و ۱۹ نفر در سراسر امریکا بر اثر ابتلا به کرونا تا پایان روز جمعه جان خود را از دست دادند.

روزهای پنج‌شنبه، چهارشنبه و سه‌شنبه به ترتیب هزار و ۱۴۰ نفر، هزار و ۱۳۵ نفر و هزار و ۱۴۱ نفر در امریکا بر اثر کرونا جان باخته بودند.

همچنین در شبانه‌روز گذشته دست‌کم ۶۸ هزار و ۸۰۰ نفر به شمار دچار شدگان افزوده شد و شمار کل ابتلا در این کشور به بیش از ۴ میلیون نفر رسید.

طبق آمار وبگاه worldometers که معمولاً تعداد بیشتری را در مقایسه با دانشگاه «جانز هاپکینز» نشان می‌دهد، تاکنون ۴ میلیون ۲۴۸ هزار و ۳۲۷ نفر در امریکا به این بیماری دچار شده و ۱۴۸ هزار و ۴۹۰ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

آمار جهانی دچار شدگان هم بر اساس داده‌های این وبگاه، حدود ۱۶ میلیون نفر و تعداد مرگ‌ومیر به ۶۵۰ هزار نفر نزدیک می‌شود. امریکا همچنان به لحاظ دچار شدگان و جان باختگان در صدر جدول کشورهای درگیر است. خیزش ابتلا در آریزونا، کالیفرنیا، فلوریدا و تگزاس یکی از دلایل این افزایش کلی اعلام شده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала