Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مصدومیت امباپه جدی نیست؛ اما بازی آتالانتا را از دست می‌دهد

© AFP 2023 / Pascal PAVANIکلیان امباپه بازیکن پی اس جی
کلیان امباپه بازیکن پی اس جی  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با توجه این‌که به نظر می‌رسید مصدومیت امباپه باعث از دست دادن این فصل توسط این بازیکن شود، اما حالا مشخص شده که مصدومیت ستاره‌ی جوان جدی نیست.

به گزارش اسپوتنیک، وب‌سایت پاریسن جرمن اعلام کرده لگامنت کیلیان ام‌باپه دچار پارگی نشده اما قوزک پای راست او دچار یک کشیدگی جدی شده است. وضعیت ام باپه طی سه روز آینده از سوی پزشکان پاری سن جرمن بررسی خواهد شد. به دلیل این مصدومیت، ام باپه احتمالا بازی مقابل آتالانتا در لیگ قهرمانان اروپا را از دست خواهد داد. به این ترتیب، دست توماس توخل در بازی با آتالانتا کمی بسته خواهد بود زیرا آنخل دی ماریا نیز به دلیل محرومیت نمی تواند در این بازی حاضر باشد. 

ستاره 21 ساله پاری سن ژرمن در جریان بازی تیمش مقابل سن اتین در فینال جام حذفی فرانسه، با مصدومیتی جدی روبرو شد و نتوانست به بازی ادامه دهد. کیلیان ام باپه در جشن قهرمانی پاری سن جرمن، همراه با عصا حضور یافت که این مسئله نگرانی هواداران پی اس جی را برانگیخت.

تیلو کرر، مدافع راست پاری سن ژرمن به دلیل آسیب دیدگی قسمت بالای استخوان لگن، حدود 5 روز قادر به تمرین کردن نخواهد بود. عبدو دیالو و خوان برنات نیز روز دوشنبه به تمرینات گروهی پاری سن ژرمن باز خواهند گشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала