Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

من به پایان نرسیدم؛ در حال گرم‌کردن هستم

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زلاتان ایبراهیموویچ ستاره‌ی سویدنی دنیای فوتبال و باشگاه آ.ث میلان درباره‌ی ادامه دوران فوتبالی خود پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از آس، زلاتان ایبراهیموویچ با وجود این که در اکتبر 39 ساله می شود همچنان به عنوان یک بازیکن سطح بالا در میادین می درخشد. مهاجم سوئدی در این فصل با بازگشت به اروپا و پوشیدن پیراهن میلان نشان داد که هنوز روی فرم است. 

در حالی که آینده بازیکن سویدنی در باشگاه ایتالیایی مشخص نیست چون قرارداد یک ساله امضا کرده است یک پیام آشکار را درباره این موضوع منتشر کرد. او در ویدئویی که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت گفت: "چه زمانی دوران من به پایان می رسد؟ من تنها در حال گرم کردن هستم. "

ایبراهیموویچ افتخارات زیادی دارد و پس از حضور در برترین تیم های اروپایی (مالمو، آژاکس، یوونتوس، اینتر، بارسلونا، میلان، پاری سن ژرمن و منچستریونایتد) تصمیم گرفت در MLS با پیراهن لس آنجلس گالکسی بازی کند. او جزو 10 فوتبالیست با بیشترین قهرمانی است و پس از بازی برای 9 تیم توانست 31 قهرمانی را تجربه کند. 

استفانو پیولی، سرمربی میلان اعلام کرد که نقش مهاجم سوئدی در این فصل در تیم تعیین کننده بود. او گفت: "امیدوارم بتوانم دوباره با زلاتان همکاری کنم اما موضوعات مختلفی روی میز قرار دارند. ایبراهیموویچ تعیین کننده است و من از او راضی هستم اما ماندنش به خیلی از مسائل بستگی دارد. "

در چنین شرایطی زلاتان اعلام کرد: " تنها یک چیز برای گفتن به شما دارم: من مانند شما نیستم چون من شما نیستم. چون من زلاتان ایبراهیموویچ هستم و تنها در حال گرم کردنم."

View this post on Instagram

A post shared by TUDN MEX (@tudnmex) on

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала