Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی اینتر: دنبال مسی نیستیم

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جوزپه ماروتا می‌گوید که جذب مسی، یکی از اهداف ما در بازار نقل‌وانتقالات نخواهد بود.

به گزارش اسپوتنیک، جوزپه ماروتا مدیر ورزشی اینتر با رد شایعه انتقال مسی به این تیم، تاکید کرد لیونل مسی دوست دارد دوران حرفه ای خود را در بارسلونا دنبال کند.

جوزپه ماروتا در مصاحبه با اسکای گفت:

 "این ایده مناسب فوتبال فانتزی است. مسی مطمئنا یکی از اهداف اینتر نیست. فکر می کنم او علاقه مند است به فوتبال خود در بارسلونا ادامه بدهد."

View this post on Instagram

A post shared by TMW Radio Sport (@tmw_radiosport) on

وضعیت الکسیس سانچز
 "وضعیت غیرعادی است. سعی می کنیم حداقل تا پایان لیگ اروپا او را در اختیار داشته باشیم. غیبت برخی بازیکنان خاص در لیگ اروپا می تواند اوضاع را متفاوت کند. مشکل هنوز برطرف نشده است."

اعتراض به برنامه بازی های اینتر:
 "مشخص است که از این موضوع ضربه خوردیم. از سازمان لیگ سری آ انتقاد نمی کنیم چون برنامه ریزی این شرایط فشرده، دشوار است. فقط می گوییم جزییات، روی عملکرد تیم ها تاثیرگذار است. باید برای فصل آینده آماده شویم. آماده شدن برای فصل آینده نیز آسان نخواهد بود چون شرایط غیرعادی است. باید عملکرد تیم و بازیکنان را ارزیابی کنیم.

 بدیهی است که کسب رتبه دوم مهم است. به طور مشخص تیم نسبت به گذشته بهتر شده است اما این روند باید ادامه یابد. در کل از فصل خود راضی هستیم، اگرچه چند پشیمانی وجود دارد. از دستاوردهای این فصل باید خوشحال باشیم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала