Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمجید لینگارد از جانشین احتمالی‌اش

© AFP 2023 / ADRIAN DENNISДжейдон Санчо
Джейдон Санчо - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
هافبک کناری منچستریونایتد، جیدون سانچو وینگر انگلیسی دورتموند و هدف نقل‌وانتقالاتی شیاطین سرخ را بازیکنی فوق‌العاده می‌داند.

به گزارش اسپوتنیک، جسی لینگارد هافبک کناری و هجومی منچستریونایتد در باره‌ی مَی‌سُن گرین‌وود مهاجم جوان این تیم و جیدون سانچو پدیده انگلیسی مورد توجه سرخ‌های شهر منچستر با اسکای صحبت کرد.

لینگارد به توصیف ستاره‌ی جوان تیم‌اش گرین‌وود پرداخته و می‌گوید که این بازیکن باید به روند روبه‌رُشد خود ادامه دهد:" از زمانی که گرین‌وود تمرینات خود را با تیم اول آغاز کرد، فوق العاده کار کرد و عملکرد بسیار خوبی داشت. با وجود این که او بازیکن جوانی است اما عملکرد بسیار خوبی داشته است و موفق به ثبت گل‌ها و پاسِ گل‌های زیادی برای ما شده است. اکنون گرین‌وود باید به سختی کار کند، به تمرینات خود ادامه دهد و متواضع باشد."

وی در مورد سانچو که احتمالاً جایگزین وی در اولدترافورد خواهد شد گفت: جیدون بازیکن خارق العاده‌ای است و مشخصاً پیوستن او به منچستریونایتد، به خودش بستگی دارد. من بازی او را در تیم ملی انگلیس دیده‌ام و کیفیت و ویژگی‌های او را مشاهده کرده‌ام و از نظر من، او می تواند برای هر تیمی یک خرید فوق العاده باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала