کرونا حتی در فاصله 8 متری منتقل می گردد+عکس

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر زمستان
زمستان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
طبق تحقیقات جدید ویروس کرونا می تواند در فضائی سرد از فاصله 8 متری انسان را آلوده نماید.

به گزارش اسپوتنیک، محققین آلمانی طی تحقیقاتی در یک مسلخ به این موضوع پی بردند که ویروس کرونا در هوای سرد می‌تواند بیش از 8 متر در هوا معلق باشد و فرد آلوده به کرونا به دلیل هوای سرد مسلخ و جریان هوا در محیط بسته تا شعاع 8 متری خود، دیگران را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

این تحقیقات نگرانی‌های را مبنی بر اینکه محیط‌های سرد، انباشته و تاریک کارخانه‌ها و انبار‌ها شرایط راحت برای انتشار ویروس کرونا ایجاد می‌کند و نشان می‌دهد که هوای سرد بدون تغییر مکرر، همراه با شرایط کاری شدید، در دوران ذرات ویروس به مسافت‌های بزرگ کمک می‌کند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от RES (@res_news)

دانشمندان معتقدند، وقتی ویروس کرونا در معرض نور آفتاب قرار نمی‌گیرد، بیشتر زنده می‌ماند و می‌تواند در هوا شناور شود تا افراد را از دور آلوده کند و به این ترتیب زمستان پیش رو می‌تواند دشوارتر باشد.
بسیاری از کاربران از این اتفاق ابراز نگرانی می‌کنند و معتقدند با این اوصاف مردم در خزان و زمستان موج شدیدتری از کرونا را تجربه خواهند کرد. این کاربران تنها راه کاهش احتمال ابتلا به کرونا را رعایت نکات صحی و تردد کمتر در سطح شهر عنوان می‌کنند.

گروهی از کاربران از پنهان کاری مسئولین گلایه می‌کنند و این روزهای سخت را دلیل بی‌کفایتی و بی‌توجهی آنان می‌دانند. برخی از کاربران به کشف واکسین کرونا پیش از شروع فصل سرما امید دارند، اما برخی دیگر تنها راه مصون ماندن از ویروس کووید 19 را ابتلا به آن می‌دانند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала