Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفیر انگلیس در اسپانیا: رئال مادرید در منچستر زیر نظارت شدید خواهد بود

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر رئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
دولت انگلیس در قوانین محدودیت‌های سفر استثناء قایل شده است و بازیکنان باشگاه رئال مادرید می‌تواند با خیال راحت راهی انگلیس شوند.

به گزارش اسپوتنیک، اخیراً دولت انگلیس قانونی را به تصویب رساند که براساس آن شهروند سایر کشورها پس از ورود به این کشور، 14 روز را به صورت اجباری در قرنطینه سپری خواهند کرد.

Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
سیتی – رئال؛ مسافران اسپانیایی قرنطین نمی‌شوند

این موضوع سبب شد تا برگزاری دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی در دور برگشت لیگ قهرمانان اروپا، در هاله‌ای از ابهام قرار گیرد.

سفیرانگلیس در اسپانیا اما به این نگرانی‌ها پایان بخشید و مدعی شد که دولت این کشور در محدودیت‌های سفر استثناء قایل شده است و بازکنان رئال می‌توانند زیر نظارت شدید به این کشور سفر کنند.

هیو الیوت در این مورد به رسانه‌های اسپانیایی گفت:" فهرستی از استثنائات برای محدودیت‌های سفر وجود دارد و بازیکنان رئال مادرید نیز در آن فهرست قرار دارند. اما، آن‌ها در انگلیس آزادی کامل ندارند. تمامی حرکات آن‌ها کنترول می‌شود تا مسابقه برگزار شود. آن‌ها به منظور کاهش خطر شدیداً تحت نظارت خواهند بود."

این در حالی‌ست که رئال مادرید قرار است به تاریخ 7 اگست به مصاف منچسترسیتی در شهر منچستر برود و مجبور است به انگلستان سفر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала