Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

یووه 2 سمپدوریا 0؛ ثبت نهمین اسکودتوی متوالی برای بیانکونری

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر یوونتوس
یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال یوونتوس در بازی خانگی برابر تیم فوتبال سمپدوریا به پیروزی دشوار اما شیرین رسید تا نهمین قهرمانی خود را کسب نماید.

به گزارش اسپوتنیک، در آخرین بازی از سی‌وششمین هفته از بازی‌های سری آ ایتالیا دو تیم فوتبال یوونتوس و سمپدوریا از ساعت 00:15 بامداد به وقت کابل برابر هم در وزشگاه آلیانز صف آرایی کردند که سرانجام این دیدار با حساب 2-0 به سود شاگردان ساری خاتمه یافت تا این تیم ضمن کسب سه امتیازی بازی، به نهمین قهرمانی متوالی خود در سری آ دست یابد.

در این بازی با آنکه سمپدوریا بازی بسته را به نمایش گذاشت اما تیم ساری راه نفوذ خود را با رونالدو پیدا کرد و در دقیقه 45+7 روی ارسال زمینی میرالم پیانیچ، رونالدو پشت دیوار دفاعی صاحب توپ شد و شلیک او به سمت راست دروازه حساب کار را 1-0 ساخت تا تیمش 1-0 برنده به رختکن برود.

در نیمه دوم بار دیگر شاهد نمایش محتاطانه دو طرف بودیم تا اینکه سرانجام در دقیقه 67 برناردیسکی نتیجه کار را 2-0 ساخت. ابتدا رونالدو به سوی دروازه ضربه زد اما دروازه‌ان آنرا برگشت داد که برناردیسکی از راه رسید و برای دومین بار دروازه حریف را باز کرد.

در دقیقه 77 خطای تورزبی روی پیانیچ کار دست این بازیکن داد و از زمین بازی با کارت زرد دوم (سرخ) اخراج شد.

در دقیقه 88 بازی خطای دپائولی روی الکس ساندرو منجر به پنالتی شد ولی کریستیانو رونالدو آنرا به تیرک افقی دروازه کوبید تا شمار گل‌های او روی عدد 31 باقی بماند.(فاصله او با چیرو ایموبیله به عدد 3 رسید)

در ادامه تغیری در نتیجه نیامد یووه بازی را در نهایت 2-0 برنده شد.

با این برتری تیم یوونتوس توانست نهمین اسکوتوی متوالی در سری آ ایتالیا را از آن خود نماید و به تنها باشگاه در میان 5 لیگ معتبر اروپایی بدل شد که 9 بار به گونه پیاپی قهرمان شده است.(بایرن مونیخ با 8 قهرمانی متوالی دوم است.) البته این سی‌وششمین قهرمانی تاریخ یوونتوس در سری آ بود که به ثبت رسید و از این حیث نیز این باشگاه در ایتالیا رکورد دار است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала