Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سفر کاسمیرو از جهنم به بهشت

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید Russia Soccer Champions League CSKA - Real
کارلوس هنریکه کاسیمیرو بازیکن رئال مادرید   Russia Soccer Champions League CSKA - Real - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاسمیرو هافبک دفاعی رئال مادرید از زمان پیوستن به رئال مادرید تا کنون آمار متفاوتی را به ثمر رسانده و یکی از بهترین‌های مکان بازی‌اش بوده است.

به گزارش اسپوتنیک، کاسیمیرو در رئال مادرید از فر به اوج صعود کرده تا به یک بخش غیرقابل انکار از تیم اول زین الدین زیدان تبدیل شود.

هافبک برزیلی در جنوری 2013 هنگامی که لوس بلانکوس از اختلافاتی که با سائوپائولو داشت برای خرید وی استفاده کرد، وارد این باشگاه شد.

با رسیدن به 20 سالگی رئال مادرید مدت زیادی را برای اجرای گزینه خرید در توافق قرضی‌اش صرف نکرد و وی را برای دائم با شش میلیون یورو به خدمت گرفت اما در آن زمان اوضاع کار آسان نبود و عمدتا به دلیل ارتباطی که با سائو پائولو داشت تعدادی از افراد حاضر در باشگاه نسبت به پتانسیل او شک داشتند و کمکی به او نشد که کمی جایگاهش را بسازد.

با این وجود باشگاه از او سود برد و حتی با وجود انتقادهای زیادی کاسمیرو همچنان کار کرد.

کسانی که به او تردید داشتند بعد از این‌که وی در برابر بوروسیا دورتموند وارد زمین گردید همه را مبهوت کرد تا به تغییر نظرات شان رو بیاورند، اگرچه در فصل 2014/15 به پورتو قرض داده شد.

از زمان بازگشت از پرتغال او بخش مهمی از راه اندازی رئال مادرید بوده و اکنون در سن 28 سالگی نمی توان اهمیت او را مورد تردید قرار داد.

کاسمیرو با لوس بلانکوس 14 قهرمانی کسب کرده، از جمله چهار عنوان لیگ قهرمانان اروپا، سه جام جهانی باشگاه‌ها، دو عنوان لالیگا سانتاندر و یک کوپا دل ری.

امروزه از او در خط هافبک دفاعی استفاده می‌شود و کلیدی‌ترین پُستی است که رئال تا کنون موفق به جذب جانشین برای او نشده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала