Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رییس باشگاه اتلتیکو: «اوبلاک» بهترین دروازه‌بان دنیاست و به هیچ تیمی نمی‌رود

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر یان اوبلاک Футбол. Лига чемпионов. Матч "Ростов" - "Атлетико"
یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس باشگاه اتلتیکو مادرید بار دیگر تاکید کرد دروازه‌بان مطرح این تیم اسپانیایی جایی نخواهد رفت.

به گزارش اسپوتنیک، با پایان رقابت‌های لیگ جزیره، لالیگا و .. بار دیگر تنور نقل و انتقالات و شایعات مربوط به آن داغ شده و رسانه‌های اروپایی از جابجایی احتمالی ستاره‌ها خبرهای زیادی منتشر می‌کنند.

یان اوبلاک  Футбол. Лига чемпионов. Матч Ростов - Атлетико - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
یونایتد برای جذب اوبلاک وارد رقابت با چلسی شد
سرزو، رییس باشگاه اتلتیکومادرید امروز در واکنش به شایعات اخیر درباره تمایل یونایتد و چلسی به جذب اوبلاک گفت:«من همیشه گفته‌ام که یان اوبلاک با اتلتیکو قرارداد دارد و بهترین دروازه‌بان جهان است، عجیب نیست که تیم‌های بزرگ برای جذب او پیشنهاد بدهند.»

آمار دروازه‌بان اسلوونیایی در این فصل قابل توجه بود و می توان او را در میان بازیکنان برتر فصل لالیگا قرار داد. اگر اتلتیکو توانست به کمترین هدف خود یعنی قرار گرفتن در میان چهار تیم برتر دست یابد به لطف دست های اوبلاک بود. این اتفاق پس از مهارهای فوق العاده دروازه‌بان اسلوونیایی رخ داد.

اوبلاک 30 ضربه در چارچوب که به احتمال زیاد به گل تبدیل می شد را توانست مهار کند و در نهایت با عملکردش موجب شد 24 امتیاز به اتلتیکو برسد. او در این زمینه بهتر از فصل گذشته عمل کرد و یک امتیاز بیشتر برای تیمش به ارمغان آورد. 

اوبلاک دروازه‌بان مطرح تیم اتلتیکو مادرید به دلیل درخشش بالایش در چند فصل اخیر همیشه مورد توجه برخی تیم‌های بزرگ بوده اما سیمئونه می‌داند که نباید این ستاره اهل اسلوونی را از دست بدهد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала