Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لحظه‌شماری مسی برای لیگ قهرمانان اروپا + عکس

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره بارسلونا منتظر شروع دوباره لیگ قهرمانان اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، مسی تصویر جالبی از خودش در اینستاگرام منتشر کرده است و به گفته خودش در حال تماشای یکی از لحظات محبوبش در لیگ قهرمانان اروپاست.

Футболисты Лионель Месси и Криштиану Роналду на футбольном поле - اسپوتنیک افغانستان
برترین بازیکن زمین؛ مسی باز هم بالاتر از رونالدو ایستاد

ابر ستاره باسلونا به نظر می رسد که تلاش می کند با تماشای ویدیوهای گذشته برای بازی برگشت با ناپولی انگیزه بگیرد و ناکامی در لالیگا را با درخشش در لیگ قهرمانان و قهرمانی در فینال لیسبون جبران کند. مهاجم آرجنتینی به همین خاطر از شبکه‌های اجتماعی بهره برد تا یکی از بهترین لحظات حضورش در این رقابت ها را به اشتراک بگذارد.

در تصویر خوشحالی پس از گل ستاره بارسلونا دیده می شود که متعلق به فینال 2011 ومبلی است و این بازیکن گل دوم تیمش را به ثمر رساند. آبی اناری ها با پیروزی 3 بر یک مقابل منچستریونایتد فاتح لیگ قهرمانان شدند. مسی به همراه این تصویر نوشت:«یکی از بهترین لحظات من در لیگ قهرمانان... اکنون تنها چند روز به بازگشت این رقابت ها باقی مانده است.»

مهاجم بارسلونا به همراه دیگر بازیکنان تیم از امروز تمرینات خود را از سر خواهد گرفت. او کاپیتان تیمش در دیدار برابر ناپولی خواهد بود که هشتم آگست از مرحله برگشت یک هشتم نهایی در نوکمپ برگزار خواهد شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала