Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: هدایت بارسلونا رویای اصلی من است

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطورۀ بارسلونا می‌گوید که نشستن روی نیمکت بارسلونا، هدف اول او است.

به گزارش اسپوتنیک، ژاوی اسطوره بارسلونا و سرمربی فعلی السد قطر در مصاحبه‌ای با روزنامه اسپانیایی مارکا می‌گوید نشستن روی نیمکت بارسلونا و هدایت این تیم یکی از برنامه‌های آتی او است ولی در حال حاضر باید به سرمربی فعلی این تیم کیکه ستین احترام گذاشته بود.

Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان
آزمایش کرونای ژاوی مثبت اعلام شد + عکس

ژاوی همچنین می‌گوید تمرکز او در حال حاضر باشگاه السد است. ژاوی در این مصاحبه بار دیگر تاکید می‌کند که سرمربی بارسا شدن آرزو و برنامه آینده او است ولی برای رسیدن به این هدف باید منتظر زمان مناسب بماند. اسطوره کاتالان‌ها در این خصوص اظهار داشت:

«من این را پنهان نمی کنم و بارها هم گفته ام که هدف اصلی من بارسلونا است. بارسا خانه من است و مربی گری‌ام در آنجا رویایی خواهد بود. ولی در حال حاضر تمرکز من السد است و منتظر شروع فصل جدید هستم. هر وقت زمانش برسد انتقالم به بارسا، چه کوتاه مدت و چه بلندمدت، انجام خواهد شد. ولی فارغ از همه اینها به کیکه ستین باید احترام گذاشته شود و من برای تیم آرزوی موفقیت می کنم.»
ژاوی در پاسخ به پرسشی درباره اینکه آیا تیم کیکه ستین آنطور که او قول داده بود فوتبال زیبایی بازی کند گفت:«بارسا گاهی خیلی خوب بازی می‌کند، گاهی خوب بازی می‌کند، و گاهی خیلی خوب بازی نمی‌کند. ولی من از ایده ستین خوشم می‌آید. چه حالا و چه در تیم‌های قبلی اش. ایده او حاکمیت بر توپ و میدان و انجام بازی جذاب است. بله درست است، این گاهی ممکن نیست. چون تیم حریف انجام چنین کاری را برای شما سخت می‌کند
او در پایان همچنان بیان داشت:«ما در دوران ستین شاهد بازی های خیلی خوب و زیبایی از بارسا بوده ایم".ژاوی درباره لیونل مسی و بازی کردن او در جام جهانی 2022 قطر گفت: " من معتقدم لئو تا هر وقت که بخواهد می‌تواند بازی کند. او از نظر فیزیکی سریع و پرقدرت است. درست مثل یک هیولا. من هیچ شکی ندارم که مسی در جام جهانی 2022 بازی خواهد کرد.»

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала