Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی اتلتیکو در آستانه لیگ قهرمانان + ویدیو

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Ростов"
باشگاه فوتبال اتلتیکو مادرید Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اتلتیکو مادرید خود را برای لیگ قهرمانان آماده می‌کند و بازیکنان با این کار از فُرم خوب گلزنی از جمله نقطه پنالتی لذت می‌برد.

به گزارش اسپوتنیک، در 11 بازی از زمان شروع مجدد لالیگا تیم اتلتیکومادرید در 4 بازی 11 پنالتی دریافت کرد و طی دو دیدار اما از دست داد ولی این فُرصت به لطف مداخله داور ویدیویی به دست آمده بود.

این تیم در تمرینات خود بیشتر متمرکز بر روی پنالتی بود و این بدان معنی است که این تیم پنج پنالتی آخر خود را پشت سر هم تبدیل به گل کرده است؛ (آلوارو موراتا مقابل سویا، دیگو کاستا برابر آلاووز، سائول دو بار مقابل بارسلونا و آلوارو موراتا مقابل رئال مایورکا.)

این بهترین نتیجه تیمی است که از سال 2013 ثبت کرده، وقتی این تیم 9 بار در ردیف بین رادامل فالکائو، دیگو کاستا و دیوید ویا قرار گرفت.

همه در یک سال تقویم با هم آغاز شدند، با شروع رادامل فالكائو برابر رئال زاراگوزا در 13 جنوری، در حالی كه دیگو كاستا در 23 دسامبر گل زد.

سویا دو بار، اسپانیول، المریا، گرانادا دو بار و والنسیا نیز در لالیگا متحمل گل خوردن از اتلتیکو شدند.

از آن زمان گابی، فرناندو تورس، کوین گامیرو، آنتوان گریزمان و خوانفران فقط برخی از بازیکنانی هستند که از 12 یارد برای تیم سمیئونه گل زده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала