امریکا علیه پسر بشار اسد و فرقه تانکی سوریه تحریم وضع کرد

© AFP 2023 / Sanaامریکا علیه پسر بشار اسد و فرقه تانکی سوریه تحریم وضع کرد
امریکا علیه پسر بشار اسد و فرقه تانکی سوریه تحریم وضع کرد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کاخ سفید از وضع تحریم‌ها علیه چهار شهروند سوریه منجمله پسر بشار اسد، رئيس جمهور این کشور و ده سازمان منجمله فرقه اول تانکی ارتش سوریه، خبر داده است.

به گزارش اسپوتنیک، دفتر مطبوعاتی کاخ سفید امروز (چهارشنبه، ۲۹ جولای) با نشر یک خبرنامه، وضع تحریم‌های علیه چهار شهروند سوریه به شمول حافظ اسد، پسر بشار اسد، رئيس جمهور سوریه و ده سازمان به شمول فرقه اول تانکی ارتش سوریه، را اعلام کرده است.

کاخ سفید در خبرنامه نوشته است: "هدف تحریم‌های امروز تجارت‌پیشه فاسد سوریه که در حمایت از رژیم دخیل است، و همچنان ده سازمان که مسوول غنی‌سازی رژیم سوریه از درک ساخت املاک لوکس می‌باشند، قرار گرفتند. ایالات متحده همچنان سه فرد را که با رژیم اسد مرتبط اند، وارد لست سیاه کرد. منجمله جنرال بلندپایه که مسوول ادامه درگیری در سوریه است و همچنان فرقه اول تانکی ارتش سوریه که مسوول نقض آشتی در سوریه است".

در خبرنامه کاخ سفید آمده است: "این تحریم‌های، تحریم‌های جدید نیز که بخشی از کارزار فشار اقتصادی و سیاسی بخاطر گرفتن منابعی که رژیم اسد برای ادامه جنگ علیه مردم سوریه استفاده می‌کند، می‌باشد، در پی خواهند داشت".

این تحریم‌ها به دستور دونالد ترامپ، رئيس جمهور امریکا مشترکا توسط وزارت مالیه و وزارت خارجه امریکا وضع شده اند. برخی از این تحریم‌ها در چوکات "قانون سزار" که از تاریخ ۱۷ جون توسط امریکا وارد عمل شد، می‌باشند.

استیون منوچین، وزیر مالیه امریکا در اعلامیه‌ای گفته است: "سرمایه‌گذاری توسط تجارت‌پیشه‌گان فاسد که با اسد ارتباط دارند، در املاک کلاس لوکس در نتیجه آوارگی اجباری افراد ملکی بی‌گناه ممکن شد، و آنها (تجارت‌پیشه‌گان) همچنان وضعیت ظلم و ستم مردم سوریه را بدتر می‌کنند".

در این لست همچنان حافظ اسد، پسر ۱۹ ساله بشار اسد، رئيس جمهور سوریه شامل شده است. علیه فرقه اول تانکی ارتش سوریه، زهیر توفیق اسد، فرمانده آن و کرم اسد، پسرش نیز تحریم‌های امریکایی وضع شده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала