Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سه توپ طلا، در دسترس نیمار

عضو شوید
ریوالدو ستاره‌ی پیشین تیم فوتبال بارسلونا و تیم ملی فوتبال برازیل معتقد است که نیمار می‌تواند در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان قرار گیرد.

به گزارش اسپوتنیک،  نیمار پس از 4 فصل موفق در بارسلونا به گرانقیمت ترین بازیکن تاریخ تبدیل شد و در سال 2017 با قراردادی به ارزش 222 میلیون یورو به پاریسن جرمن پیوست. این بازیکن 28 ساله از آن زمان در 81 بازی 70 گل برای تیم فرانسوی به ثمر رسانده و سه بار نیز مدال قهرمانی لیگ فرانسه را بر گردن آویخته است.

 با این حال در طول این مدت با مصدومیت های زیادی روبرو شده و مشکلات انضباطی نیز در بیرون از زمین داشته است. او پیش از فصل جاری علنا نارضایتی خود را ابراز کرد و حتی تلاش هایی نیز برای بازگشت به بارسا انجام داد که در نهایت به نتیجه ای نرسید. بازیکن تیم ملی برازیل علیرغم تمام مشکلاتی که در نیم فصل اول داشت در سال جدید میلادی عملکرد خوبی را از خود به نمایش گذاشت و به دوران اوجش بازگشت.

View this post on Instagram

A post shared by Neymar Jr Fanpage | HQ (@neymarvx) on

ریوالدو در ستون خود برای بت فر درباره نیمار نوشت: " نیمار تحسین های فراوانی را برای تمرکزی که بر فوتبال داشته به خود اختصاص داد. رفتار او در حال حاضر درست است و این می تواند نقطه مثبتی در روند پیشرفت پی اس جی در لیگ قهرمانان باشد. او تنها 28 سال دارد بنابراین احساس می کند که حالا زمان آن رسیده که بار دیگر تبدیل به بازیکن کلیدی شود که به نظر من می تواند دو یا سه توپ طلا به دست آورد. تمرکز خاص روی فوتبال برای بازیکنی که حاشیه زیادی دور و برش دارد کار آسانی نیست. اما نیمار کنترل بیشتری روی رفتارش پیدا کرده و تنها برای دستاوردهایش در زمین فوتبال در صدر خبرها قرار می گیرد که مایه خوشحالی من است. من یکی از هواداران نیمار هستم و از او می خواهم که به بهترین بازیکن جهان تبدیل شود. باور دارم اگر او به همین رفتار جدید ادامه دهد این اتفاق رخ خواهد داد چرا که مشخصا در مسیر درستی قرار گرفته است. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала