Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لاوتارو با چه شرایطی بارسایی می‌شود؟ + عکس

© REUTERS / DANIELE MASCOLOبرشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال
برشلونة وإنتر ميلان في دوري الأبطال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتنیز همچنان گزینه‌ی اول بارسلونا برای جذب در پنجره‌ی نقل‌وانتقالت تابستانی پیش‌ِرو می‌باشد.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه‌ی موندو دِپورتیوو چاپ ایالت کاتالان در جلد امروز خود از اولویت بارسلونا در نقل و انتقالات پیش رو پرده برداشته است.

آخرین پیشنهاد بارسا برای مارتینز که 70 میلیون یورو به علاوه جونیور فیرپو با ارزشگذاری 41 میلیون یورویی بود، توسط اینتر پذیرفته شد (پیشنهادی به ارزش 111 میلیون یورو) اما باشگاه اسپانیایی به پول نقد برای نهایی کردن معامله نیاز داشت.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

بارسا با توجه به وضعیت مالی خود، تا جایی که امکان دارد می خواهد پول نقد کمتری به اینتر بپردازد و همچنان قصد دارد یک یا حتی دو بازیکن خود را وارد معامله کند. آنها علاوه بر این، برای افزایش توان مالی به فروش بازیکنان مازاد خود مثل کوتینیو، راکیتیچ، تودیبو و رافینیا که اینتر حاضر به پذیرش آنها در معامله نبوده، نیاز دارند.

همچنین، آبی و اناری ها در حال حاضر در خط حمله سوارز، مسی، گریزمان، فاتی، دمبله و بریتویت را در اختیار دارند و قرار است به جمع آنها ترینکائو نیز اضافه شود. بنابراین برای ورود مارتینز، بلوگرانا باید از تراکم در این پست با جدایی یک یا دو بازیکن بکاهد.

پس از شیوع ویروس کرونا و کاهش درآمدهای بارسلونا به اندازه 200 میلیون یورو، این تیم باید با دقت و ارزیابی های بیشتری در نقل و انتقالات دست به سرمایه گذاری بزند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала