Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع پرتگالی یونایتد در فهرست خریدهای تابستانی بارسا

© AP Photo / Ian WaltonНападающий английского клуба «Манчестер Юнайтед» Антони Марсьяль с товарищами после забитого им гола в ворота «Челси»
Нападающий английского клуба «Манчестер Юнайтед» Антони Марсьяль с товарищами после забитого им гола в ворота «Челси» - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
باشگاه بارسلونا در تابستان برای جذب دیگو دالوت مدافع پرتگالی منچستریونایتد، تلاش خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تلاش دارد تا در تابستان جاری اریک گارسیا مدافع اسپانیایی سابق خود که در حال حاضر در منچسترسیتی توپ می‌زند را به خدمت بگیرد اما این انتقال با توجه به درخشش این بازیکن در ترکیب ستیزن‌ها دشوار به نظر می‌رسد.

مباراة برشلونة وفياريال في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
وضعیت مطلوب مهاجمان فرانسوی بارسا در آستانۀ دیدار با ناپولی + عکس

این باشگاه در صورت ناکامی در جذب گارسیا به دنبال دیگو دالوت مدافع پرتگالی یونایتد خواهد رفت و برای جذب او اقدام می‌کند.

براساس گزارش ESPN، این مدافع 21 ساله در فهرست تابستانی بارسا حضور دارد و مدیران آبی‌اناری‌ها می‌خواهند تا این مدافع آینده‌دار را که توانایی بازی در سمت راست، چپ و مرکز دفاع را دارد، به نیوکمپ بیاورند.

از سویی هم این مدافع در برنامه‌های اوله جایی ندارد و در 3 فصل حضورش در این تیم، موفق به انجام 34 بازی شده است و از وضعیت خودش در الدترافورد راضی نیست.

به نظر می‌رسد که بارسلونا نیم نگاهی به تبادله این بازیکن با اومتیتی نیز دارد و اگر سران یونایتد بخواهند ممکن است چنین معاوضۀ صورت گیرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала