پیش‌بینی مرگ و میر ناشی از بیماری‌ همه‌گیر توسط بیل گیتس

© AP Photo / Lauren Victoria Burkeپیش‌بینی مرگ و میر ناشی از بیماری‌ همه‌گیر توسط بیل گیتس
پیش‌بینی مرگ و میر ناشی از بیماری‌ همه‌گیر توسط بیل گیتس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
میلیاردر و بنیانگذار شرکت مایکروسافت معتقد است که داروهای موثر برای درمان بیماری همه‌گیر کرونا تا پایان سال 2020 میزان مرگ و میر را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شبکه تلویزیونی سی‌ان‌بی‌سی، بیل گیتس بنیانگذار شرکت مایکروسافت معتقد است که داروهای موثر برای درمان ویروس کرونا تا پایان سال 2020 میزان مرگ و میر را به‌طور چشمگیری کاهش خواهد داد. با این حال فقط واکسین در بازگشت به زندگی عادی نقش مهم را ایفا خواهد کرد.

Бывший генеральный директор Microsoft Билл Гейтс - اسپوتنیک افغانستان
انتقاد بیل گیتس از سیستم فعلی آزمایش کرونا در آمریکا

او می‌گوید که داروهایی که علیه ویروس کرونا استفاده می‌کنند، مفید است. بنابراین، من فکر می‌کنم که احتمال زیادی وجود دارد که به لطف ترکیبی از ابزارهای جدید، تا پایان سال کاهش چشمگیری در میزان مرگ و میرها داشته باشیم.

گیتس به خاطر آورد که دارو رمدسیور که برای مقابله با ابولا ساخته شده بود، یکی از داروهای پیشرو در درمان کرونا از آن استفاده شد. تحقیقاتی که توسط علوم گیلاد انجام شده است کاهش 62 درصد مرگ و میر را در بیماران جدی نشان داده است.

علاوه بر این، دو داروی ضد کرونا دیگر در حال آزمایش هستند که می‌توان آن را به صورت خوراکی مصرف کرد، نه به صورت داخل وریدی مانند رمدسیور.

با این حال، میلیاردر به اهمیت آگاهی مردم در جریان واکسیناسیون که چی وقت دارو به دسترس قرار می‌گیرد، اشاره کرد.

گیتس گفت: امیدوارم که مردم واقعیت ها را مطالعه کنند، ارزش کسانیکه به آنها اهمیت می‌دهند را درک کنند و بدانند که ما با هم هستیم. ما نیاز داریم که همدیگر را با ماسک و احتمالا در نهایت از طریق واکسین جمعی محافظت کنیم.

پیش از این، بیل گیتس، بنیانگذار شرکت مایکروسافت و همسرش ملیندا 100 میلیون دالر را برای درمان کرونا کمک کردند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала