Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گل زیبای لاوتارو برابر ناپولی + ویدیو

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز مهاجم اینتر با یک گل انفرادی خارق العاده را مقابل ناپولی در سری آ به ثمر رساند.

به گزرش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز دیشب مقابل ناپولی در ترکیب تیمش قرار گرفت که تیمش 2-0 بازی را برد اما او به لطف یک گل انفرادی عالی در سن سیرو بار دیگر ثابت کرد که چرا او مردی است که علاقمندان زیادی دارد.

تیم آنتونیو کونته تنها با یک مسابقه بیشتر در سری آ تا جایگاه دوم جدول صعود کرد که به لطف گلهای هر دو نیمه از دانیلو د امبروسیو و مارتینز برنده شد. اما گل لاوتارو مارتینز که در دقیقه 74 به ثمر رسید جذابیت خاصی داشت زیرا اینتر سومین کلین شیت متوالی خود را در لیگ بدست آورد.

مارتینز بعد از گرفتن توپ دقیقاً در نیمه‌ی زمین تمام بازیکنان ناپولی را پشت سر گذاشت و به سمت دروازه رفت و بعد از پیدا کردن فضای زیاد توپ را درون گوشه سمت راست پایین و از خارج از محوطه جریمه شلیک کرد.

View this post on Instagram

🙅‍♂️💪 #ForzaInter ⚫️🔵

A post shared by Lautaro Martinez 🇦🇷 (@lautaromartinez) on

د امبراسیوهم در دقیقه 11  در محوطه جریمه صاحب توپ شد و اولین بار با پای چپ خود دروازه حریف را گشود.

اینتر با این پیروزی با یک بازی و یک امتیاز بیشتر از آتالانتا به رده دوم رسید در حالی‌که دو طرف قرار است در آخرین بازی فصل جاری سری آ در اول آگست برابر هم صف آرایی نمایند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала