خبرنگاران روسیه، سوریه و هند، برنده جایزه آر تی برای خبرنگاران جنگی شدند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر خبرنگاران روسیه، سوریه و هند، برنده جایزه آر تی برای خبرنگاران جنگی شدند
خبرنگاران روسیه، سوریه و هند، برنده جایزه آر تی برای خبرنگاران جنگی شدند - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
جایزه بین‌المللی سالانه آر تی ۲۰۲۰ که به خبرنگاران در ساحات درگیری داده می‌شود، به خبرنگاران جنگی از روسیه، سوریه و هند اهدا شد.

به گزارش اسپوتنیک، جایزه Khaled Alkhateb Memorial Awards 2020 بخاطر بهترین کارها از ساحات درگیری به خبرنگاران روسیه، سوریه و هند اهدا شد.

این جایزه به یادبود از خالد الخاطب، خبرنگاری که با شبکه تلویزیونی RT Arabic همکاری می‌کرد و در سال ۲۰۱۷ در سوریه جان باخت، همه ساله به خبرنگاران جنگی اهدا می‌شود.

آنا بلکینا، معاون سردبیر آر تی در این مورد گفت: "جایزه ما به کار خبرنگاران جنگی است که همه ساله به نقاط داغ با کامره و مایک می‌روند. کار آنها حتی در جریان بیماری همه‌گیر جهانی ویروس کرونا، متوقف نشد. ما از همه کسانی که درخواست برای اشتراک داده بودند، سپاس‌گذاریم و به برندگان تبریک می‌گوییم".

این جایزه بین‌المللی در سه دسته اهدا می‌شود: "بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی کوتاه"، "بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی طولانی"، "بهترین کار از ساحه درگیری: متن". خبرنگاران از ۱۶ کشور در این رقابت اشتراک ورزیده بودند.

برندگان:

1.                "بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی کوتاه".

-       محمد علی (سوریه)، "در ادلب آتش‌بس آغاز شد"، این گزارش در مورد وضعیت در ولایت ادلب سوریه است که در نتیجه توافق میان روسیه و ترکیه، رژیم آتش‌بس اعلام شد.

2.                "بهترین کار از ساحه درگیری: ویدیوی طولانی".

-       الکساندر کونویچ (روسیه)، "نظامیان روسی در سوریه"، چند گزارش در مورد اینکه چگونه نیروهای مسلح روسیه به نظامیان سوری و باشندگان ملکی کمک می‌کنند تا بر عواقب درگیری‌های جاری غلبه کنند.

3.                "بهترین کار از ساحه درگیری: متن".

-       روچی کمار (هند)، "چرا ایران پناهجویان افغان را به‌طور دسته‌جمعی دیپورت می‌کند". این نوشته در مورد شرایط دشواری است که پناهجویان افغان در ایران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. مقامات ایرانی سالانه صدها هزار نفر را به کشور شان دیپورت می‌کنند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала