Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی با 260 میلیون در رادار اینتر

© REUTERS / Albert GeaEl futbolista Lionel Messi durante una presentación
El futbolista Lionel Messi durante una presentación - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با آنکه شایعات پیوستن مسی به اینتر از سوی این باشگاه تکذیب شده ولی به نظر می‌رسد که نراتزوری واقعا به دنبال جذب اعجوبه آرجانتینی است.

به گزارش اسپوتنیک، در چند هفته گذشته به شدت خبرانتقال لیونل مسی از بارسلونا به سمت ایتالیا داغ شد و سرخط درشت رسانه‌ها شده که البته از اینتر به عنوان مقصد احتمالی او یاد می‌شود.

چند روز پیش پپه ماروتا مدیر عامل اینتر و آنتونیو کونته سرمربی اینتر جذب مسی را غیر ممکن گفتند اما گاتزتا دلو اسپورت در گزارشی مدعی شد که مدیران میلانی در حال برنامه ریزی هستند تا واقعا انتقال مسی را در تابستان سال بعد نهایی سازند.

میعاد قرارداد مسی با بارسلونا در تابستان 2021 به پایان می‌رسد و اختلاف این سوپراستار با مدیران باشگاه سبب شده تا اینتر امیدوار به جذب او شود.

مدیران سونینگ قصد دارند برای مسی مجموعا 260 میلیون یورو دستمزد بدهد، روشی که یوونتوس برای جذب کریستیانو رونالدو استفاده کرد.

دو سال پیش یوونتوس در شرایطی اقدام به جذب رونالدو کرد که از اسپانسرهای مختلف برای پرداخت دستمزد وی استفاده نمود و حالا پروژه بزرگ سونینگ در چین هم همین برنامه را ریخته و با منابع پولداری به توافق رسیده است. در حالی‌که همه چیز به نظر مسی بستگی دارد.

پدر مسی اخیرا در میلان خانه خریده و برخی منابع این کار را نشانه‌ای انتقال مسی به اینتر عنوان کرده‌اند. انگیزه جدال دوباره لیونل مسی با کریستیانو رونالدو (در صورت تمدید به یووه) می‌تواند زمینه اساسی انتقال مسی به سری آ باشد. البته تمامی این اخبار فعلا در حد شایعات بوده ولی گفته می‌شود اینتر در این رابطه جدی است و از همین حالا برای جذب او وارد عمل شده است تا انتقال او را در تابستان 2021 نهایی سازد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала