Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

برنامه خاص سرمربی بارسلونا برای مسی؛ فقط گل بزن!

© REUTERS / Guglielmo MangiapaneLos jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1)
Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی بارسلونا از فوق ستاره تیمش می‌خواهد که در لیگ قهرمانان اروپا به شکل متفاوتی بازی کند.

به گزارش اسپوتنیک، کیکه ستین در تلاش است تا تیم و ستاره آرجنتینی به بهترین وضعیت فیزیکی خود برسند. این رقابت‌ها به نوعی آینده سرمربی اسپانیایی را هم تعیین خواهد کرد.

کیکه ستین سرمربی بارسا - اسپوتنیک افغانستان
لیگ قهرمانان؛ کاری که ستین باید انجام دهد

سرمربی بارسلونا می‌خواهد از بیشترین ظرفیت مسی بهره ببرد. او تصمیم گرفته است کاپیتان تیم را از موقعیت سازی رها کند تا تمرکز این بازیکن تنها روی گلزنی باشد. در همین حال، نشریه اسپانیایی «موندو دپورتیوو» می‌گوید کیکه ستین برای لیونل مسی در لیگ قهرمانان برنامه خاصی تدارک دیده و قصد دارد به شکل جدیدی از او استفاده کند.

بر اساس این گزارش‌، ستین نمی خواهد در مسابقات باقی مانده در چمپیونزلیگ مسی با حضور در فاز ساخت و ساز حملات بارسا خسته و فرسوده شود بلکه مایل است از او تنها به عنوان مهاجم هدف و برای گلزنی استفاده کند. سرمربی اسپانیایی برای دیدار برابر ناپولی میانه میدان را کاملا پر از مهره خواهد کرد تا توپ‌ها به مسی برسند و ستاره آرژانتینی با تمرکز بیشتر به هدف خود یعنی گلزنی بپردازد.

بهترین مسی می‌تواند مانع از این شود که بارسلونا یک فصل بدون جام را سپری کند. ستاره آبی اناری‌ها می‌تواند به عنوان کاپیتان ششمین جام بارسلونا را در تاریخ این رقابت‌ها بالای سر ببرد. این نشریه اسپانیایی مدعی است ستین مدتی است به بررسی دقیق بارسا در زمان مربی گری خود پرداخته و به نتایجی رسیده.

Los jugadores Lionel Messi (Barcelona) y Diego Demme (Napoli) durante el primer partido (1-1) - اسپوتنیک افغانستان
لحظه‌شماری مسی برای لیگ قهرمانان اروپا + عکس

یکی از این نتایج این است که لیونل مسی باید هر چه ممکن است به محوطه جریمه حریف نزدیکتر باشد. این در حالی است که لئو هر زمان که احساس می‌کند تیمش در ساخت و ساز حملات دچار بحران شده به عقب برگشته و در این فاز مشارکت می‌کند. تنها وظیفه مسی در برنامه جدید کیکه ستین این است که زمانی که در فاصله 20 تا 25 متری دروازه حریف قرار می گیرد حواسش تنها به دقت شوتهای خود با هدف باز کردن دروازه حریف باشد.

از میان سیستم‌های مختلف، ستین می‌تواند از سه مدافع میانی بهره ببرد تا پنج بازیکن میانه میدان را پوشش دهند یعنی با سیستم 2 – 4 – 1 - 3 بازی کنند که مسی و لوییس سوارس در خط حمله حضور خواهند داشت. ستین فرصت دارد تا هشتم آگوست  این احتمالات را بررسی کند. بارسلونا در این روز در دیدار برگشت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان ناپولی خواهد بود.

View this post on Instagram

A post shared by Mundo Deportivo (@mundodeportivo) on

 

 

 

 

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала