نماینده پارلمان هند؛ کودکان مسلمان به جای حیوانات قربانی شوند

عضو شوید
یک نماینده پارلمان هند و عضو ارشد حزب حاکم این کشور در سخنانی توهین آمیز خواستار قربانی شدن کودکان مسلمان به جای حیوانات شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ملت تایمز، «نندکشور گوجر» نماینده پارلمان هند و عضو ارشد حزب حاکم این کشور ضمن اظهار سخنانی جنجال آفرین باز هم مسلمانان هندی را مورد حمله قرار داد.

​وی تصریح کرد: مسلمانان حق ندارند در ایام عید قربان دست به قربانی کردن حیوانات بزنند و گوشت آنها را بخورند.

این نماینده هندو مذهب گفت: مسلمانان به جای کشتار حیوانات بهتر است فرزندان خود را کشته و گوشت آنها را بخورند.

عضو ارشد حزب بی جی اضافه کرد: قربانی کردن گوسفندان باعث انتشار ویروس کرونا می شود و بهتر است مسلمانان برای جلوگیری از انتشار کرونا دست به قربانی کردن حیوانات نزنند.

نندکشور گوجی افزود: ما از تمام مسئولین هندی می خواهیم که مانع برگزاری عید قربان و قربانی کردن حیوانات توسط مسلمانان شوند.

سخنان وی در حالی مطرح می شود که دولت هند پیش از این نیز اقدامات سختی علیه مسلمانان داشته و طی یک سال اخیر تلاش زیادی برای تحت فشار قرار دادن مسلمانان انجام داده است.

تنها در یکی از این موارد حمله هندوهای افراط گرا به مسلمانان در آستانه سفر ترامپ به هند باعث مرگ 50 مسلمان و زخمی شدن 400 نفر دیگر شد.

هندوها تلاش کردند انتشار ویروس کرونا در کشورشان را نیز به مسلمانان ارتباط داده و آنها را عامل انتشار کرونا در تمام هند معرفی کنند.

این در حالی است که اخیرا مشخص شد ده ها کارمند یکی از معابد مشهور هندوها به کرونا مبتلا شده‌اند و مسلمانان نقشی در این مساله نداشته‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала