Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

هجوم هواداران رونالدو به کشتی تفریحی او از طریق دریا + عکس

© AFP 2023 / Gregorio CunhaКриштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год
Криштиану Роналду со своим сыном под статуей самого себя во время церемонии открытия в своем родном городе Фуншале, 2014 год - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
کریستیانو رونالدو که به تازگی یک کشتی تفریحی را اجاره کرده است و با خانواده در آن زندگی می کند، روز گذشته با اتفاق جالبی رو به رو شد.

به گزارش اسپوتنیک، رونالدو که قصد نداشت کسی از حضورش در این کشتی با خبر شود و در فضایی آرام، تعطیلات تابستانی خود را بگذراند، به یکباره با صدای هیاهوی جمعیتی که با شنا کردن از ساحل تا کشتی او، خود را به او رسانده بودند تا او را ببینند مواجه شد.

یوونتوس - اسپوتنیک افغانستان
رونمایی از لباس فصل آیندۀ یوونتوس با حضور رونالدو + عکس

پس از این اتفاق، رونالدو ترجیح داد کشتی را از محل دور کند تا هواداران و پارپارتزی ها نتوانند آرامش او و خانواده ش را بر هم بزنند. رونالدو با انتشار تصاویری، از این اتفاق خبر داد. البته او دوست ندارد در میان مردم شناسایی شود. او مدتی پیش برای راحتی خود و خانواده اش برای غذا خوردن در رستوران، تمامی میزها را رزرو کرد تا هوادارنش مزاحم غذا خوردن او نشوند.

همسر کریستیانو رونالدو (جرجینا رودریگز) نیز با انتشار کلیپ های متعدد از این کشتی مجلل، از آرامشی که از زندگی در آن به دست آورده است گفته است.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала