Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

اندومبله هافبک مدنظر اینتر

© Sputnik / Елена Руско /  مراجعه به بانک تصاویر اندومبله
اندومبله - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
براساس گزارش ها، اینتر میلان در تابستان در مورد جذب تانگی اندومبله هافبک تاتنهام نزدیک شده است.

به گزارش اسپوتنیک، تانگی اندومبله بازیکن فرانسوی پس از فصل اول کابوس‌بار که به دلیل مصدومیت و عملکرد ضعیف همراه بود، با خروج زودهنگام از باشگاه ارتباط برقرار کرده است و گفته می‌شود این بازیکن با ژوزه مورینیو کنار آمده است.

بارسلونا همچنین به عنوان مقصد احتمالی این بازیکن 23 ساله که قبل از خروج از لیون در سال گذشته یکی از هافبک‌های میانی برتر جهان بود، مورد توجه قرار گرفته است. او در پایان با پیوستن به اسپرز در یک قرارداد که رکورد باشگاه است به ارزش 63 میلیون پوند به تاتنهام پیوست.

View this post on Instagram

A post shared by TENTANG BOLA (@tentangboola) on

طبق گفته اسکای اسپورتس، اکنون آنتونیو كونته مشتاق این است كه عملکرد فاجعه‌آمیز او را در فصل اول در تاتنهام پایان دهند و او را به سن سیرو برسانند. این دومین خرید آنها از اسپرز امسال پس از گرفتن کریستین اریکسن در جنوری است.

اندومبله در ابتدا از شروع خوبی اسپرز برخوردار شد و در اولین بازی خود موفق به گلزنی شد و آن را با پاس گل در دومین بازی خود در منچسترسیتی ادامه داد.

اما از آن زمان او اوقات سختی را پشت سر گذاشته است، مصدومیت های ناخوشایند را تجربه کرده و در تلاش است تا آماده بماند او فصل گذشته فقط در سه بازی لیگ برتر 90 دقیقه بازی کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала