Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئیس لورکوزن: هیچ پیش‌نهادی برای هاورتز دریافت نکرده‌ایم

© Sputnik / Григорий Сысоев /  مراجعه به بانک تصاویر کای هاورتز
کای هاورتز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سیمون رولفز، مدیر ورزشی بایر لورکوزن می گوید این باشگاه هنوز پیشنهاد رسمی از هیچ باشگاهی برای کای هارتز دریافت نکرده است.

به گزارش اسپوتنیک، پدیده 21 ساله آلمانی مشتاق این است که لورکوزن قبل از بازی هفته آینده خود در لیگ اروپا با رنجرز با چلسی که 70 میلیون پوند پیش‌نهاد داده، به توافق برسد.

با این حال، رولفز به اسکای آلمان گفت که هاورتز تیمی بوندسلیگایی را رتک نخواهد کرد، زیرا پیتر بوش اجازه قصد دارد فصل اروپایی را با تیم کامل فعلی خود به پایان برساند.

وی گفت: "تاکنون هیچ پیشنهادی نداریم." "ما از علاقه باشگاه ها اطلاع داریم، اما هیچ پیشنهاد رسمی ارائه نمی شود. ما چندین بار گفتیم که فصل را با تمام تیم خود پایان می دهیم. و این شامل کای نیز می شود. این بدون گفتن برای ما ادامه دارد."

در اوایل این ماه، کاوه سولهه‌کول از اسکای اسپورتس نیوز، گزارش داد که چلسی علاقه مند به جذب ستاره آلمانی است اما حاضر به پرداخت 90 میلیون پوند برای او نیست.

View this post on Instagram

A post shared by Chelsea FC | KTBFFH (@cfc_onefamily) on

هاورتز که دو سال از قرارداد فعلی‌اش باقی مانده و علاقه مند به جابجایی در لیگ برتر است، از زمان بازگشت به تمرینات در بایر لورکوزن حضور دارد.

چلسی پیش از این با جذب حکیم زیاش و تیمو ورنر در بازار نقل و انتقالات خریدهایی خوبی انجام داده است.

انتظار می رود که چلسی نیز در طول پنجره به دنبال خرید دروازه بان باشد زیرا آنها قصد دارند یک معامله بزرگ دیگر برای انتقال تابستان را انجام دهند.

با این وجود، باید دید آیا ویلیان خارج از قرارداد با توافق جدید بارسلونا و اینتر میامی قرارداد جدیدی در استمفورد بریج امضا می کند، در حالی که پدرو قبلاً موافقت کرده است که به رم بپیوندد.

پنجره نقل و انتقالات تابستانی از هفته 27 جولای به مدت 10 هفته و از ساعت 11 عصر 5 اکتبر بسته می شود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала