Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رمز ماندن زلاتان تا 40 سالگی در سن‌سیرو؟

© AFP 2023 / Alberto PizzoliФорвад ФК "Милан" Златан Ибрагимович во время матча "Милан-Ювентус" на стадионе Сан-Сиро в Милане
Форвад ФК Милан Златан Ибрагимович во время матча Милан-Ювентус на стадионе Сан-Сиро в Милане - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به‌نظر می‌رسد که مدیران آ.ث میلان از هر اقدامی برای ماندن ستاره و پادشاه این روزهای تیم شان در این تیم دریغ نخواهند کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه میلان قصد دارد پیشنهاد تمدید قراردادی با دو برابر کردن دستمزد زلاتان ابراهیموویچ به این بازیکن پیشنهاد دهد که این بازیکن را تا 40 سالگی در این تیم حفظ خواهد کرد. 

ابراهیموویچ در ماه جنوری و با قراردادی کوتاه مدت بار دیگر پیراهن میلان را بر تن کرد اما حالا پیشنهاد تمدید قرارداد یک ساله ای از سوی مدیران این تیم دریافت کرده است. روزنامه ایتالیایی گاتزتا دلو اسپرت خبر داده که بازیکن سابق تیم ملی سویدن در صورت پذیرفتن این قرارداد و رسیدن به اهداف نتایج و عملکردی که در آن ذکر شده دستمزد هفتگی 104 هزار پوند دریافت خواهد کرد.

زلاتان از زمان بازگشت به میلان 10 گل در 19 بازی به ثمر رسانده که شامل یک دبل در دیدار هفته گذشته این تیم برابر سمپدوریا است و باعث شده که عملکرد تیمش در هفته های اخیر به شکل قابل توجهی بهبود پیدا کند. این بازیکن که 38 سال سن دارد هیچ علائمی از کاهش کیفت بازی از خود نشان نداده و به نظر می رسید که قصد دارد همچنان به تاثیرگذاری چشمگیر خود در ترکیب میلان ادامه دهد. او پیش از این در سال 2010 و با قراردادی قرضی از بارسلونا به میلان پیوسته بود و یک سال بعد این قرارداد را دائمی کرد. او سپس در سال 2012 از میلان جدا شده و به پاریسن جرمن رفت. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала