شناسایی ۶۸ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز

© AP Photo / John Minchilloشناسایی ۶۸ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز
شناسایی ۶۸ هزار بیمار کرونایی در امریکا در یک شبانه روز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
با شناسایی ۶۸ هزار بیمار دچار شده به ویروس کرونا در امریکا همچنان این بیماری در این کشور بیداد می کند. 
کرونا در یک روز در امریکا جان بیش از ۱۴۰۰ نفر را گرفت - اسپوتنیک افغانستان
کرونا در یک روز در امریکا جان بیش از ۱۴۰۰ نفر را گرفت

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، همزمان با هشدارهای مکرر مسئولان درمانی مختلف در امریکا درباره افزایش سریع شمار دچار شدگان به ویروس «کووید۱۹» در این کشور، شمار دچار شدگان روزانه در ایالات متحده همچنان رو به افزایش است. 

برآوردهای وبگاه آماری «وُرلداُمتر» نشان می‌دهد طی بیست‌وچهار ساعت گذشته از همه ایالت‌های امریکا به صورت مجموع، ۶۸۵۶۹ مورد جدید دچار شده به ویروس کرونا گزارش شده است.

بر این اساس، طی یک روز گذشته نیز ۱۴۶۵ امریکایی بر اثر دچار شدن به این بیماری جان خود را از دست داده‌اند.

بدین ترتیب، شمار کل دچار شدگان به ویروس کووید۱۹ در امریکا به ۴،۶۳۴،۹۸۵ نفر و شمار قربانیان بر اثر این بیماری به ۱۵۵،۲۸۵ تن افزایش یافت.

آمار وبگاه ورلدامتر مقداری از آمار دانشگاه «جانز هاپکینز» از شمار دچار شدگان و جان‌باختگان بیشتر است و دلیل آن نیز عدم اعلام آمار از سوی برخی ایالت‌های امریکا از جمله نیویورک به «مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری» این کشور موسوم به CDC است که به تبع در سایت جانز هاپکینز نیز درج نمی‌شود.

این در حالی است که سازمان سی‌دی‌سی چندی پیش اعلام کرد نتایج تست پادتن ویروس کرونا در حد فاصل اواخر ماه مارچ تا اوایل ماه می نشان می‌دهد، شمار دچار شدگان این ویروس در امریکا شاید ۱۰ برابر آمارهای رسمی باشد.

یادآوری می کنیم، که سه روز پیش نیز دونالد ترامپ رئیس‌جمهور امریکا بار دیگر به تبلیغ دارویی پرداخت که شواهدی برای موثر بودنش در درمان کرونا وجود ندارد. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала