Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

قهرمان جهان با آلمان کفش‌هایش را آویخت + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر هوودس
هوودس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بندیکت هوودس مدافع میانی و چپ پیشین تیم ملی آلمان از دنیای فوتبال رسماً خداحافظی کرد.

به گزارش اسپوتنیک، بندیکت هوودس مدافعی که قابلیت بازی به عنوان مدافع میانی و مدافع چپ را برای تیم‌های فوتبال شالکه، تیم ملی فوتبال آلمان و باشگاه یوونتوس ایتالیا را داشت تصمیم به بازنشستگی از فوتبال گرفت.

پیش از هوودس، رومن وایدنفلر، فیلیپ لام، میروسلاو کلوزه، پر مرته ساکر، باستین شواین اشتایگر و آندره شورله از فوتبال خداحافظی کرده بودند و وی تبدیل به هفتمین بازیکنی شد که کفش‌هایش را می‌آویزد.

به نقل از دویچه وله، بندیکت هوودس، مدافع آلمانی لوکوموتیو مسکو در مصاحبه با اشپیگل از تصمیمش برای خداحافظی از فوتبال حرفه ای گفت:

 "اخیرا متوجه شدم که وقت گذراندن با پسرم چه اندازه لذت بخش است و فوتبال بازی کردن دیگر برایم نامربوط به نظر می رسید."

View this post on Instagram

A post shared by İdman TV vs CBC Sport (@idmantv_vs_cbcsport) on

سوابق و افتخارات بندیکت هوودس:
بندیکت هوودس، محصول آکادمی شالکه است و به مدت ده سال برای تیم اصلی شالکه به میدان می رفت. هوودس که کاپیتان شالکه بود، به نظر می رسید فوتبالش را در همین باشگاه به اتمام برساند اما در سال 2017 با مدیریت شالکه به مشکل خورد و در نهایت مجبور شد تیم محبوبش را ترک کند. در تابستان 2017، بندیکت هوودس در انتقالی قرضی به یوونتوس پیوست اما به سبب مصدومیت های متعدد فقط سه بار برای یوونتوس به میدان رفت و البته یک گل هم به ثمر رساند. مطابق انتظار، بیانکونری قرارداد هوودس را تمدید نکرد و این مدافع آلمانی در سال 2018 با انتقالی 5 میلیون یورویی به لوکوموتیو مسکو پیوست و به مدت دو فصل برای این تیم روسی بازی کرد. 

هوودس در سال 2011 برای اولین بار برای تیم ملی آلمان به میدان رفت و مجموعا 44 بار برای آلمان بازی کرد. بندیکت هوودس عضوی از تیم آلمان در جام جهانی 2014 بود و با مانشافت قهرمان جهان شد. هوودس در شالکه یک بار فاتح دی اف بی پوکال و یک بار نیز فاتح سوپر کاپ آلمان شد. هوودس در یک فصل حضورش در یوونتوس توانست قهرمان سری آ و کوپا ایتالیا شود. او در لوکوموتیو مسکو هم جام برد و توانست قهرمان جام حذفی و سوپرکاپ روسیه شود. 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала